top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Конструктор звітів

Рейтинг:
Універсальний конструктор звітів - це окремий модуль, який дозволяє співробітникам самим конструювати звіти для різних об'єктів і надалі багаторазово їх запускати. Звіти змінюються в реальному часі, в залежності від ходу виконання завдань.

Перегляд звітів

Список звітів

За допомогою меню дій в списку звітів є можливість Редагувати, Видаляти або Копіювати звіти.

Для перегляду звіту використовуйте посилання з його назвою.


Звіт

Для сортування даних звіту по будь-якою колонкою достатньо клікнути на її заголовок, після чого він змінить колір фону. Також в ньому буде відображене напрям сортування у вигляді символу або .

Під таблицею розташована підсумкова інформація впродовж усього звіту, яка підраховується тільки для численних даних.

Щоб зберегти звіт у вигляді файлу .xls або відкрити цей файл для перегляду або друку в будь-якому додатку, натисніть Експорт Excel.


Типові звіти

При першому зверненні до сервісу створення звітів система повідомляє, що у нього немає жодного сконструйованого звіту і пропонує створити  Типові звіти.

Для різних типів звітів (Завдання, CRM) в постачанні продукту йдуть свої типові звіти.

Починаючи з версії 14.5.2 типові звіти тепер можна редагувати. При необхідності, можна створити копії типових звітів і вже їх змінити під свої потреби.

Поля користувача

На даний момент поля користувача підтримуються в звітах CRM для Угод, Лідов та Рахунків.

Починаючи з версії 14.5.2, в звітах з'явилася можливість використовувати призначені для користувача поля, як для побудови самого звіту, так і в якості полів фільтра

Для зручності, в формі редагування звіту, такі поля виділені іншим кольором:

Увага! З версії 15.5.0 додана підтримка множинних полів користувача, але при роботі з ними буде доступний не весь функціонал роботи з полями користувача.
Увага! Після видалення поля користувача в системі неможливо буде побудувати звіти, пов'язані з цим полем. Для відновлення можливості побудови таких звітів необхідно перейти до їх форми редагування і видалити з неї неіснуючі призначені для користувача поля.

Створення нового звіту

Звіт будується автоматично - досить його один раз створити і налаштувати.

Для цього використовуйте посилання Додати звіт на сторінці зі списком звітів, після чого відкриється форма створення звіту:

При створенні нового звіту необхідно ввести його назву, і вказати звітний період (часовий інтервал, тиждень, місяць і т.д.).


Секція Колонки дозволяє налаштувати колонки, які відображаються в звіті:

  • Опція Обчислити колонку дозволяє відображати в звіті обчислену величину, наприклад, суму або кількість унікальних значень в колонці.

    Величина, яка обчислюється, залежить від конкретного типу даних.

  • Кнопки зі стрілками дозволяють змінити порядок проходження колонок в підсумковому звіті.
  • Для зміни назви колонки або ж її видалення використовуються відповідні елементи управління, які відображаються після її назви при наведенні курсору.

    Для численних типів даних доступна можливість висловлювати дані колонки у відсотках за допомогою елемента управління %:

  • Посилання Додати дозволяє додати до звіту нову колонку. За раз можна додати відразу декілька колонок, зазначивши їх у формі.
З версії 15.6.0 модуля Завдань в звіти можна включати завантажені документи і закріплені за відповідному завданню елементи CRM.

Секція Фільтр дозволяє налаштувати параметри фільтрації звіту:

  • Кнопки + і - дозволяють додати ще одну умову для фільтра або видалити поточне.

    При додаванні декількох умовах, над ними з'явиться список, що випадає, який дозволяє Обмежити результати що виводяться в звіті за всіма або будь-якої з доданих умов.

  • Кнопка І / Або дозволяє побудувати дерево умов:

    На наведеному прикладі для побудови звіту застосується умова:
    (Співробітник = Бандурин і Пріоритет = Високий) або (Співробітник = Тихомиров і Пріоритет = Низький).

    Рівень вкладеності умов штучно обмежений 4-ма рівнями, щоб не ускладнювати інтерфейс.

  • Опція Змінювати фільтр в звіті дозволяє вивести зазначені умови на панель фільтра і змінювати їх уже безпосередньо під час перегляду звіту.
  • За допомогою відповідної опції можна обмежити Максимальну кількість елементів, що виводяться в звіті.

Опція Виводити діаграму дозволяє будувати діаграми для колонок із зазначеною опцією Обчислити колонку:

Побудова діаграм доступна не для всіх типів даних.

При перегляді звіту легенда дозволяє вибрати, які дані будуть відображатися на діаграмі.


Конструктор дозволяє попередній перегляд звіту - ви можете тут же поправити свій звіт і оновити попередній перегляд.

У секції Загальний доступ можна вказати співробітників або цілі групи, яким також буде доступний шаблон створеного звіту. Зверніть увагу, що буде доступний саме шаблон, а не ваш особистий звіт. Натиснувши на кнопку Додати ще вкажіть тих, кому також буде доступний створений вами звіт.

Настройки общего доступа


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24