top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Права доступу у Відкритих лініях

Рейтинг:

Налаштування доступу співробітників до Відкритих ліній здійснюється адміністратором вашого Бітрікс24 тут: Головне меню > Відкриті лінії > Ще > Права доступу:

Права доступу до Відкритих ліній видаються на:

  • Список відкритих ліній - Перегляд \ Зміна
  • Підключення каналів комунікацій - Зміна
  • Статистика розмов - Перегляд
  • Історія розмови - Перегляд
  • Підключення до розмови - Виконання
  • Загальні налаштування - Зміна

Розподіл прав доступу співробітників до роботи з відкритими лініями в «Бітрікс24» доступно в тарифах Команда та Компанія. На молодших тарифах встановлені три ролі: Адміністратор, Директор та Менеджер, не можливо створювати та редагувати ролі, а також додавати права доступу.

На сторінці вже є встановлені ролі: Адміністратор, Директор та Менеджер. Адміністратор володіє найбільшою кількістю прав, Менеджер - найменшою:


Як створити роль

За допомогою посилання Додати в Списку ролей можливо створити свою роль зі своїми параметрами (а також відредагувати або видалити наявну роль):


Додати право доступу

За допомогою посилання Додати право доступу в можна задати свій розподіл ролей (а також видалити наявне право):

Права доступу можна призначити:

  • Групі користувачів
  • Користувачу
  • Співробітникам та відділам
  • Групам соціальної мережи

Якщо призначено декілька ролей, то реальні права доступу будуються за принципом об'єднання прав ролей, а не перетину.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери