Налаштування доступу співробітників до Відкритим лініях здійснюється адміністратором вашого Бітрікс24 в редагуванні будь-якого каналу відкритих ліній в Контакт-центрі:
Права доступу до Відкритих ліній видаються на:
- Список відкритих ліній - Перегляд/Зміна
- Підключення каналів комунікацій - Зміна
- Статистика розмов - Перегляд
- Історія розмови - Перегляд
- Підключення до розмови - Виконання
- Загальні налаштування - Зміна
На сторінці вже є встановлені ролі: Адміністратор, Директор та Менеджер. Адміністратор володіє найбільшою кількістю прав, Менеджер - найменшою:
Як створити роль
За допомогою посилання Додати в Списку ролей можливо створити свою роль зі своїми параметрами (а також відредагувати або видалити наявну роль):
Додати право доступу
За допомогою посилання Додати право доступу в можна задати свій розподіл ролей (а також видалити наявне право):
Права доступу можна призначити:
- Групі користувачів
- Конкретному користувачу
- Співробітникам та відділам
- Групам соціальної мережи
Чому я не можу бачити статистику іншого співробітника?
За замовчуванням кожен менеджер може переглядати тільки свою статистику та історію розмов, а також підключатися може тільки до своїх чатів, так як має роль Менеджер.
Щоб мати доступ до статистики, історії та чатів іншого співробітника (свого відділу) або взагалі всього порталу, потрібно мати роль Адміністратора або Директора, або налаштувати окрему роль для конкретного співробітника.