top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Права доступу на Відкриті лінії

Рейтинг:

Налаштування доступу співробітників до Відкритим лініях здійснюється адміністратором вашого Бітрікс24 в редагуванні будь-якого каналу відкритих ліній в Контакт-центрі:

Права доступу до Відкритих ліній видаються на:

  • Список відкритих ліній - Перегляд/Зміна
  • Підключення каналів комунікацій - Зміна
  • Статистика розмов - Перегляд
  • Історія розмови - Перегляд
  • Підключення до розмови - Виконання
  • Загальні налаштування - Зміна
Примітка: Права доступу видаються на всі відкриті лінії порталу, тому перейти в налаштування прав можна зі слайдера будь-якого каналу відкритих ліній.

На сторінці вже є встановлені ролі: Адміністратор, Директор та Менеджер. Адміністратор володіє найбільшою кількістю прав, Менеджер - найменшою:


Як створити роль

За допомогою посилання Додати в Списку ролей можливо створити свою роль зі своїми параметрами (а також відредагувати або видалити наявну роль):


Додати право доступу

За допомогою посилання Додати право доступу в можна задати свій розподіл ролей (а також видалити наявне право):

Права доступу можна призначити:

  • Групі користувачів
  • Конкретному користувачу
  • Співробітникам та відділам
  • Групам соціальної мережи
Якщо призначено кілька ролей на одного користувача, то реальні права доступу будуються за принципом об'єднання прав ролей, а не перетину. Тобто якщо користувач має одну роль, де є заборона на якусь дію, і іншу роль, де цю дію дозволено, то кінцеві права будуть дозволяти виконати дану дію.

Чому я не можу бачити статистику іншого співробітника?

За замовчуванням кожен менеджер може переглядати тільки свою статистику та історію розмов, а також підключатися може тільки до своїх чатів, так як має роль Менеджер.

Щоб мати доступ до статистики, історії та чатів іншого співробітника (свого відділу) або взагалі всього порталу, потрібно мати роль Адміністратора або Директора, або налаштувати окрему роль для конкретного співробітника.

Розподіл прав доступу співробітників до роботи з відкритими лініями в «Бітрікс24» доступно на тарифах CRM+, Команда та Компанія. На інших тарифах встановлені три ролі: Адміністратор, Директор та Менеджер, не можна створювати і редагувати ролі, а також додавати право доступу. У роль Директор автоматично не додаються співробітники-керівники відділів/компанії.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло