top_ua
Вхід

Підтримка24

Мій тариф

Розділ Мій тариф містить всю інформацію про ваш Бітрікс24, історію покупок, інформацію про тарифні плани.

Розглянемо усі вкладки сторінки, розміщені у верхній панелі.

Мій Бітрікс24

Тут можна подивитись ваш поточний тариф та його стан, кількість вільного місця у хмарі, та інформацію по іншим комерційним інструментам. Крім того, тут фіксується статистика по користувачам вашого Бітрікс24.

Розширені тарифи

Сторінка Розширені тарифи повідомляє про всі доступні тарифні плани та про появу нового функціоналу.

Замовити впровадження

Якщо ви хочете, щоб організація вашого робочого процесу з Бітрікс24 пройшла максимально швидко та ефективно, можете звернутися до наших партнерів і замовити впровадження. Це досвідчені фахівці, які запропонують найкращі варіанти.

Для замовлення впровадження заповніть форму.

Якщо ви хочете більше дізнатися про впровадження, клікніть тут.

Підтримка24

Якщо у вас підключений, будь-який комерційний тариф, ви можете скористатися підтримкою Бітрікс24

Звернутися в підтримку Бітрікс24 можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовного тарифу мають доступ до безлічі навчальних статей і відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. Все для того, щоб ви змогли освоїти та впровадити Бітрікс24 самостійно.

Якщо ви є користувачем безкоштовного або комерційного тарифу ви можете підключити партнерську підтримку.

У вас може бути підключений тільки 1 вид підтримки: або підтримка від Бітрікс24, або від партнера. При підключенні технічної підтримки від партнера,  підтримка Бітрікс24 автоматично призупиняється.

Бізнес-інструменти

У цій вкладці можна вказати, для яких користувачів порталу будуть доступні бізнес-інструменти.

Кількість користувачів, які можуть працювати з бізнес-інструментами залежить від вашого тарифу. Про перевищення кількості користувачів читайте в цій статті.

Історія замовлень

Сторінка Історія замовлень містить перелік усіх ваших покупок.

Обмеження при поверненні з платної ліцензії на безкоштовну

Якщо при поверненні на безкоштовну ліцензію розмір ваших файлів і інших даних перевищує ліміт безкоштовного тарифу, то всі дані будуть доступні, але тільки для перегляду і видалення. Ви не зможете завантажувати нові документи, створювати завдання, заносити інформацію в CRM або писати повідомлення, але зможете їх видаляти. Для відновлення функціоналу вам треба буде видалити деякі файли, повідомлень та іншого. Як тільки обсяг даних зменшиться до безкоштовного ліміту, робота порталу відновиться.

Якщо використовувався свій домен, то він буде відключений.

Крім того, після повернення на безкоштовну ліцензію не можна буде передавати права адміністратора.


Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло