top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Облік порушень і перегляд статистики дня

Рейтинг:
У будь-якій організації, що має строгий регламент робочого часу, не обходиться без порушень. Давайте розглянемо, як за цим можливо стежити і контролювати.


Звіт з робочого часу автоматично рахує кількість порушень. Майте на увазі, що при підрахунку порушень у всіх сумах і відсотках звіту беруть участь тільки завершені підтверджені робочі дні. Червоним числом в дужках у вас в таблиці буде виводитися кількість непідтверджених робочих днів. Відсоток порушень вважається як відношення кількості робочих днів з порушеннями до загальної кількості робочих днів.
Отчеты по рабочему времени

Порушенням вважається робочий день, який:
  • почався пізніше встановленого максимального часу початку робочого дня - запізнення;
  • завершився раніше встановленого мінімального часу закінчення робочого дня- ранній відхід;
  • тривав коротше встановленої тривалості робочого дня- невиробка.
Порушення - це відхилення від налаштувань часу робочого дня, заданих адміністратором, а не порушення трудової дисципліни. Чи є що показується системою порушення робочого часу або порушенням трудової дисципліни потрібно вирішувати в кожному окремому випадку.

Перегляд статистики дня

Для перегляду статистики клікніть по потрібному робочому дню в таблиці. Відкриється форма перегляду:

Якщо потрібне підтвердження звіту, то у керівника підрозділу з'явиться кнопка . Керівник може змінити час приходу, догляду і відпрацьованого часу, додати коментар звіту і за допомогою цій кнопки внести зміни. Зміни можливі тільки для тих днів, коли співробітник починав робочий день.

Якщо працівник перебуває поза офісом, то присутня можливість перевірити за яким IP він заходив на портал і з якого часового поясу. Також це дозволяє контролювати, що робочий день відкривається саме з робочого місця:

Успіхів у роботі!
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери