Налаштування Обдзвону
- Перейдіть на сторінку CRM - Контакти і вкажіть, з ким потрібно буде зв'язатися. Після цього виберіть дію Створити обдзвін та натисніть кнопку Застосувати.
- У формі, що з'явилася потрібно налаштувати обдзвін. Обов'язково виберіть дату і час, щоб вказати менеджеру, коли йому потрібно буде зв'язатися з клієнтами. Тема обзвону буде назвою Справи, яка буде створена в менеджера. До обдзвону також можна додавати CRM-форми - оберіть одну з них у самому кінці списку налаштувань. Після налаштування натисніть
.
- Коли прийде час зателефонувати клієнтам, менеджер повинен буде перейти до списку справ, клікнути по необхідному обдзвону і в формі, що з'явилася натиснути кнопку
.
- Щоб зв'язатися з контактом, потрібно натиснути кнопку Зателефонувати. У кожного дзвінка є статус, що розташовується у вікні навпроти контакту в списку (спочатку статус В роботі). Коли розмова буде закінчена, статус можна буде поміняти в залежності від результату дзвінка.
При натисканні на кнопку Наступний обдзвін перейде до чергового клієнта в списку. Якщо за підсумками дзвінка потрібно створити Угоду або Рахунок, то потрібно натиснути відповідну кнопку в формі обдзвону та відкриється вікно створення.
Таким чином можна організувати дзвінки цілій групі клієнтів і підвищити ефективність роботи менеджера. Сподіваюся, ви теж знайдете цей інструмент настільки ж корисним :)
Використання данної функції доступне на тарифах Старт+, CRM+, Команда та Компанія.
Удачі в роботі!