top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Обдзвін клієнтів

Рейтинг:
Я дуже часто стикалась з проблемою, що організувати дзвінки цілої групи контактів буває непросто. Обов'язково про когось забудуть, а часу на дзвінки йде дуже багато. Для вирішення подібних ситуацій була розроблена функція Обдзвін. З її допомогою можна вибрати клієнтів з ваших Контактів , і відправити їх список відповідальному менеджеру, який з ними зв'яжеться в зазначений час. Причому у менеджера дзвінки будуть зберігатися як Справа на сторінці Мої справи (CRM > Мої справи).


Налаштування Обдзвону

  • Перейдіть на сторінку CRM - Контакти і вкажіть, з ким потрібно буде зв'язатися. Після цього виберіть дію Створити обдзвін та натисніть кнопку Застосувати.


  • У формі, що з'явилася потрібно налаштувати обдзвін. Обов'язково виберіть дату і час, щоб вказати менеджеру, коли йому потрібно буде зв'язатися з клієнтами. Тема обзвону буде назвою Справи, яка буде створена в менеджера. До обдзвону також можна додавати CRM-форми - оберіть одну з них у самому кінці списку налаштувань. Після налаштування натисніть зберегти кнопка.png .

  • Коли прийде час зателефонувати клієнтам, менеджер повинен буде перейти до списку справ, клікнути по необхідному обдзвону і в формі, що з'явилася натиснути кнопку почати обдзвін кнопка.png.

  • Щоб зв'язатися з контактом, потрібно натиснути кнопку Зателефонувати. У кожного дзвінка є статус, що розташовується у вікні навпроти контакту в списку (спочатку статус В роботі). Коли розмова буде закінчена, статус можна буде поміняти в залежності від результату дзвінка. 

    При натисканні на кнопку Наступний обдзвін перейде до чергового клієнта в списку. Якщо за підсумками дзвінка потрібно створити Угоду або Рахунок, то потрібно натиснути відповідну кнопку в формі обдзвону та відкриється вікно створення.

Таким чином можна організувати дзвінки цілій групі клієнтів і підвищити ефективність роботи менеджера. Сподіваюся, ви теж знайдете цей інструмент настільки ж корисним :)

Використання данної функції доступне на тарифах Проект+, CRM+ Команда та Компанія.

Удачі в роботі!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло