top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Обдзвін клієнтів

Рейтинг:
Я дуже часто стикалась з проблемою, що організувати дзвінки цілої групи контактів буває непросто. Обов'язково про когось забудуть, а часу на дзвінки йде дуже багато. Для вирішення подібних ситуацій була розроблена функція Обдзвін. З її допомогою можна вибрати клієнтів з ваших Контактів , і відправити їх список відповідальному менеджеру, який з ними зв'яжеться в зазначений час. Причому у менеджера дзвінки будуть зберігатися як Справа на сторінці Мої справи (CRM > Мої справи).


Налаштування Обдзвону

  • Перейдіть на сторінку CRM - Контакти і вкажіть, з ким потрібно буде зв'язатися. Після цього натисніть кнопку Обдзвонити.
    1502434858838.jpg
  • У формі, що з'явилася потрібно налаштувати дзвінки до. Обов'язково виберіть дату і час, щоб вказати менеджеру, коли йому потрібно буде зв'язатися з клієнтами. Тема обзвону буде назвою створюваної у менеджера Справи. До обдзвону також можна додавати CRM-форми -оберіть одну з них в самому кінці списку налаштувань. Після налаштування натисніть .
  • Коли прийде час зателефонувати клієнтам, менеджер повинен буде перейти до списку справ, клікнути по необхідному обдзвону і в формі, що з'явилася натиснути кнопку
  • .
  • Щоб зв'язатися з контактом, потрібно натиснути кнопку Зателефонувати . У кожного дзвінка є статус, що розташовується у вікні навпроти контакту в списку (спочатку статус В роботі ). Коли розмова буде закінчений, статус можна буде поміняти в залежності від результату дзвінка. Натиснувши на кнопку Наступні дзвінки перейде до чергового клієнта в списку. Якщо за підсумками дзвінка потрібно створити Операцію або Рахунок , то потрібно натиснути відповідну кнопку в формі обдзвону і відкриється вікно створення.
  • 1502434947071.jpg


    При натисканні на кнопку Наступний обдзвін перейде до чергового клієнта в списку. Якщо за підсумками дзвінка потрібно створити Угоду або Рахунок, то потрібно натиснути відповідну кнопку в формі обдзвону та відкриється вікно створення.
    Форма обзвона

Таким чином можна організувати дзвінки цілій групі клієнтів і підвищити ефективність роботи менеджера. Сподіваюся, ви теж знайдете цей інструмент настільки ж корисним :) Удачі в роботі!

Використання данної функції доступне на комерційних тарифах.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери