top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Режими роботи CRM

Рейтинг:

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) - досить нове явище. Його головний принцип - увага до клієнта, а не до продукту. Виявилося, що хороші відносини з клієнтами значно збільшують прибуток компанії.

CRM допомагає вибудувати відносини з клієнтами та ефективно цими відносинами керувати.

Не існує єдиного правильного способу спілкування з клієнтами - це залежить від специфіки бізнесу, цілей та можливостей компанії. Тому ми постаралися врахувати всі можливі сценарії та пропонуємо кілька варіантів роботи з CRM в Бітрікс24.

Класичний режим

В цьому випадку всі потенційні "зачіпки" потрапляють в Бітрікс24 як ліди.

Лід - будь-яка мінімальна інформація про людину або компанію. Це ще далеко не клієнт, але ви можете з ним контактувати та пропонувати свої товари або послуги. Детальніше читайте в статті Що таке лід?

Як же отримати нові ліди? Скористайтеся цілим списком можливостей - відкриті лінії, телефонія, CRM-форми, поштові розсилки та багато іншого. Чим більше лідів - тим більше продажів!

Потім ви спілкуєтеся з лідом - розпитує, уточнюєте потреби, пропонуєте варіанти. Якщо людина виявила інтерес - його сміливо можна переводити в категорію клієнтів.

Цей процес називається конвертацією ліда. Перетворюйте ліда в клієнта, а краще - ще й в угоду!

Детальніше про перетворення лідів в клієнтів читайте в статті Як конвертувати лід?

Далі працюєте вже з клієнтами та угодами. Продовжуєте збирати інформацію, будуєте портрет клієнта, налагоджуєте спілкування - у загальному, розвиваєте вашу дружбу :) Чим краще знаєте клієнта - тим точніше зможете запропонувати йому товар або послугу.

Що ж таке клієнт у Бітрікс24? Це або Контакт або Компанія

Ну а угода є угода. Її ви фіксуєте, рахуєте суму, відстежуєте оплату, проводите через бухгалтерію і банк, підраховуєте прибуток.

Детальніше читайте у статті Угоди

Таким чином і ви і клієнт досягли своєї мети. Ви отримали прибуток, клієнт задовольнив свої потреби. Та ще й приємно поспілкувалися. Чудово!

Процес продажу у класичному режимі займає чимало часу і вимагає ресурсів. Як же бути маленькій сімейній пекарні або компанії без відділу продажів?

В такому випадку Бітрікс24 пропонує інший варіант роботи.

Режим без лідів (простий)

У цьому режимі не потрібно працювати з лідами. Будь-який запит, дзвінок або лист відразу стануть клієнтами - тобто контактом або компанією. Одночасно з клієнтом Бітрікс24 автоматично створить і угоду.

Якщо ваша компанія пече домашні тортики, то будь-яка заявка або повідомлення у соціальній мережі означають інтерес і бажання купити.

Режим без лідів набагато простіший, проте працювати з контактами все одно необхідно :) Адже клієнт може передумати, відмовитися від покупки, у нього можуть змінитися обставини.

У цьому випадку важливо працювати з базою клієнтів. Тобто зміцнювати відносини і домагатися повторних або регулярних продажів.

Бітрікс24 пропонує цікаві можливості для підвищення лояльності і повторних продажів - наприклад, регулярні угоди, розсилки через CRM-маркетинг, автоматичні привітання з днем народження і багато-багато іншого:)

Як же включити потрібний режим роботи CRM? Про це читайте у статті Як змінити режим роботи CRM?.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери