top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Голосове меню Бітрікс24.IVR

Рейтинг:

Часто клієнти бажають отримати просту інформацію, яка потребує участі оператора. Це може бути, наприклад, час роботи компанії, якесь оголошення, тарифи на послуги та т.п. Цю інформацію можна просто записати як автоматичне голосове повідомлення та програвати його клієнтам, а при необхідності вже переводити розмову на оператора.


Що таке голосове меню?

Голосове меню (IVR) - це система попередньо записаних голосових повідомлень, що виконує функцію маршрутизації телефонних дзвінків за допомогою команд тонального набору телефону клієнта. 
Голосовое меню Битрикс24.IVR

Можливості голосового меню Бітрікс24.IVR

Клієнт дзвонить вам в компанію та чує інформаційне оголошення. Якщо потрібна участь оператора або інші дії, то за допомогою голосового меню та тональних команд з телефону клієнта можна:

  • Направити в чергу операторів або на конкретного оператора.
  • Перенаправити на зовнішній телефонний номер.
  • Ввести додатковий номер співробітника.
  • Залишити голосове повідомлення.
  • Повторити запис поточного меню.
  • Вийти з голосового меню, та далі дзвінок буде оброблятися за основними налаштуванями номера.
  • Перейти в додаткове меню.

Налаштування Голосового меню

Увага! Для роботи Бітрікс24.IVR необхідно попередньо налаштувати роботу Телефонії Бітрікс24.

Налаштування голосового меню Бітрікс24.IVR знаходяться на сторінці Телефонія > Налаштування телефонії > Голосове меню.

У списку наявних налаштувань голосового меню можна змінити або створити нове:

голосове меню2.png

Тут зазначаються Джерело голосового меню – текст або заздалегідь записаний аудіофайл:

  • Текстовий варіант проговорюється роботом, тому в ньому доступний вибір голосу оголошення, мови та вимови.

  • Вимоги до аудіофайлу: .mp3, не більше 2 Мб, моно.

А також налаштовуються дії на кнопки. Клієнт буде натискати на своєму телефоні кнопки та виконувати дії, які були задані в налаштуваннях меню.

Текст який вимовляється може бути автоматично переведений на обрану мову, але для більш точного розуміння тексту клієнтом, краще, щоб текст який вимовляється був написаний на тій мові, на якому необхідно його вимовляти.

Групи операторів

Якщо в голосовому меню використовується перенаправлення дзвінків в чергу операторів, то потрібно ще налаштувати Групи операторів. Це можна зробити відразу, натиснувши кнопку Налаштування групи.

Або перейти на сторінку Телефонія > Налаштування телефонії > Групи користувачів.

<

Тут зазначаються відповідальні співробітники, які будуть відповідати на вхідні дзвінки з даного номеру. Можна задати спосіб розподілу дзвінка та кількість гудків, через яку дзвінок буде автоматично перенаправлений на наступного в черзі.

Налаштування номера

Після налаштування голосового меню, його необхідно підключити до вхідного номеру телефонії.

Робиться це легко, в меню налаштування номера:

Далі у вкладці Маршрутизація вхідних дзвінків включити опцію Використовувати голосове меню і вибрати голосове меню.

Таким чином, за допомогою голосового меню в телефонії ваші клієнти зможуть отримати важливу інформацію, обрати необхідну дію самостійно, що допоможе розвантажити операторів компанії.

Увага! Використання голосового меню в телефонії є на тарифах  Команда, CRM+ та Компанія. У тарифах Команда та CRM+ можна створити 2 рівні в голосовому меню. У тарифі Компанія число рівнів не обмежується. 


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло