top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Голосове меню Бітрікс24.IVR

Рейтинг:

Часто клієнти бажають отримати просту інформацію, яка потребує участі оператора. Це може бути, наприклад, час роботи компанії, якесь оголошення, тарифи на послуги та т.п. Цю інформацію можна просто записати як автоматичне голосове повідомлення та програвати його клієнтам, а при необхідності вже переводити розмову на оператора.


Що таке голосове меню

Голосове меню (IVR) - це система попередньо записаних голосових повідомлень, що виконує функцію маршрутизації телефонних дзвінків за допомогою команд тонального набору телефону клієнта. 
Голосовое меню Битрикс24.IVR

Можливості голосового меню Бітрікс24.IVR

Клієнт дзвонить вам в компанію та чує інформаційне оголошення. Якщо потрібна участь оператора або інші дії, то за допомогою голосового меню та тональних команд з телефону клієнта можна:

  • Направити в чергу операторів або на конкретного оператора.
  • Перенаправити на зовнішній телефонний номер.
  • Ввести додатковий номер співробітника.
  • Залишити голосове повідомлення.
  • Повторити запис поточного меню.
  • Вийти з голосового меню, та далі дзвінок буде оброблятися по основних налаштувань номера.
  • Перейти в додаткове меню.

Як налаштувати Бітрікс24.IVR

Увага! Для роботи Бітрікс24.IVR необхідно попередньо налаштувати роботу телефонії Бітрікс24.

Налаштування голосового меню Бітрікс24.IVR знаходяться на сторінці Телефонія > Ще > Голосове меню.

У списку наявних налаштувань голосового меню можна змінити або створити нове:

Настройка Битрикс24.IVR

Тут зазначаються Джерело голосового меню – текст або заздалегідь записаний аудіофайл:

  • Текстовий варіант проговорюється роботом, тому в ньому доступний вибір голосу оголошення, мови та вимови.

  • Вимоги до аудіофайлу: .mp3, не більше 2 Мб, моно.

А також налаштовуються дії на кнопки. Клієнт буде натискати на своєму телефоні кнопки та виконувати дії, які були задані в налаштуваннях меню.

Текст який вимовляється може бути автоматично переведений на обрану мову, але для більш точного розуміння тексту клієнтом, краще, щоб текст який вимовляється був написаний на тій мові, на якому необхідно його вимовляти.


Групи операторів

Якщо в голосовому меню використовується перенаправлення дзвінків в чергу операторів, то потрібно ще налаштувати Групи операторів. Це можна зробити на сторінці Телефонія > Ще > Групи.

У списку наявних налаштувань груп операторів можна змінити або створити нову групу:

Настройка Групп операторов

Тут зазначаються відповідальні співробітники, які будуть відповідати на вхідні дзвінки з даного номеру. Можна задати спосіб розподілу дзвінка та кількість гудків, через яку дзвінок буде автоматично перенаправлений на наступного в черзі.

Таким чином, за допомогою голосового меню в телефонії ваші клієнти зможуть отримати важливу інформацію, обрати необхідну дію самостійно, що допоможе розвантажити операторів компанії.

Увага! Використання голосового меню в телефонії є на тарифах  Команда та Компанія. У тарифі Команда можна створити 2 рівня в голосовому меню. У тарифі Компанія число рівнів не обмежується. 


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери