Бізнес-процеси у списках автоматизують обробку елементів. Але для використання і налаштування бізнес-процесів спочатку потрібно їх включити.
Як це зробити?
Перейдіть у потрібний список і виберіть пункт Дії - Налаштувати список.
В налаштуваннях активуйте опцію Включити підтримку бізнес-процесів.
Далі працювати з бізнес-процесами можна через пункт Налаштувати бізнес-процеси.
Перенесення списків у бізнес-процеси
Якщо список використовується дуже часто і елементи простіше додавати з Живої стрічки, то можна перемістити список у процеси і працювати з ним з окремого пункту меню. Ніякі елементи зі списку при цьому загублені не будуть.
Перенести назад з бізнес-процесів у списки вже не можна.
Також варто почитати: