top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Включення бізнес-процесів у списку

Рейтинг:

Бізнес-процеси у списках автоматизують обробку елементів. Але для використання і налаштування бізнес-процесів спочатку потрібно їх включити.

Як це зробити?

Перейдіть у потрібний список і виберіть пункт Дії - Налаштувати список.

В налаштуваннях активуйте опцію Включити підтримку бізнес-процесів.

Далі працювати з бізнес-процесами можна через пункт Налаштувати бізнес-процеси.

Перенесення списків у бізнес-процеси

Якщо список використовується дуже часто і елементи простіше додавати з Живої стрічки, то можна перемістити список у процеси і працювати з ним з окремого пункту меню. Ніякі елементи зі списку при цьому загублені не будуть.

Перенести назад з бізнес-процесів у списки вже не можна.

Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери