Організувати будь-яку подію можна дуже легко, навіть якщо це великий захід для величезної кількості колег!
Є 2 варіанти створення події: швидка форма та повна форма.
Швидка форма створення подій
Клікніть на потрібний день в календарі, щоб створити подію через швидку форму.
Вкажіть назву події і час її проведення. Також ви можете додати до події необмежену кількість нагадувань і вказати місце проведення зустрічі.
Обов'язково вкажіть учасників події. При виборі співробітників з'явиться Планувальник – на ньому відображається зайнятість ваших колег. Ви можете oбрати час, коли всі учасники точно будуть вільні.
Увімкніть опцію Сповіщати про підтвердження/відмову учасників, якщо хочете, щоб вам приходили повідомлення про рішення ваших колег.
Повна форма створення подій
Щоб зробити більш точні налаштування події, скористайтеся повною формою. До неї можна також перейти як зі швидкої форми, так і за допомогою кнопки Додати в правому верхньому кутку сторінки.
До неї можна перейти зі швидкої форми або натиснувши Додати у верхньому меню.
На відміну від швидкої форми, у повній можна регулювати часові пояси, якщо це необхідно.
Якщо ви хочете створити регулярну подію, то вкажіть для неї Повторюваність. У такому випадку всі майбутні події будуть створюватися автоматично.
Додаткові налаштування подій
Клікніть по вкладці Додатково для редагування інших налаштувань.
Додайте докладний опис і виберіть для події свій колір для відображення в календарі.
Ви можете закріплювати за подіями і елементи CRM. Наприклад, якщо потрібно провести обговорення особливо важливої угоди та мати швидкий доступ до інформації.
Перегляд майбутніх подій
Для перегляду всіх майбутніх подій в календарі є особливий режим –Розклад. У ньому відображається список всіх ваших майбутніх подій на кожен день.
Таким чином ви бачите не весь календар, а тільки події. Якщо їх дуже багато, то режим Розкладу значно спрощує планування.
Редагування вже створенної події
Після того, як ви створили подію, ви зможете відкрити її, аби більш детально переглянути , редагувати або видалити. Для цього потрібно лише натиснути на саму подію в календарі та обрати необхідну вам дію.
З вікна перегляду події можна також перейти до її редагування або видалити її.
Під час редагування ви можете налаштувувати події календаря таким самим чином, як і при їх створенні. Наприклад, додати учасників, змінити місце проведення, створити нагадування, встановити зайнятість або додати пов'язані з подією елементи CRM.