top_ua

Чат-трекер

Одне з головних завдань - це впізнавати клієнта. Бітрікс24 підтримує зв'язок з багатьма каналами комунікацій. Чат-трекер в Бітрікс24 автоматично розпізнає клієнта в будь-якому з каналів, об'єднає всі діалоги з ним в один профіль та збереже в CRM.


Як це працює

  1. Наприклад, клієнт пише вам із акаунту сторінки Telegram. Автоматично створюється лід в CRM по імені та прізвищу клієнта:

    Під час цієї розмови клієнт вказує телефонний номер, він також приєднується в даний лід.

  2. Через деякий час клієнт зв'язується з вами через Viber, система його вже впізнає, клієнт вказує e-mail, який автоматично додається в його картку:


  3. Потім клієнт знову зв'язується з вами вже через Онлайн-чат, та тут ми його знову впізнаємо по телефону, який він залишив у діалозі:


  4. А в CRM (CRM > Ліди > Список лідiв > {Назва ліда}) ми бачимо, що автоматично створився лід з усіма контактами клієнта, отриманими з чату:


Таким чином, всі дані в чатах Відкритих ліній, що дозволяють впізнати клієнта (ім'я/прізвище, телефонний номер, email), автоматично записуються в картку CRM, при цьому зберігається історія розмови. Все це допомагає впізнати клієнта при зверненні до вашої компанії та дозволить в подальшому правильно робити клієнту пропозиції.


Як включити або відключити чат-трекер

У відкритій лінії чат-трекер увімкнено за замовчуванням. Включити або відключити чат-трекер можна у налаштуваннях відкритої лінії у вкладці Черга:

Чат-трекер працює в каналах: Онлайн-чат, Facebook-повідомлення, Бітрікс24.Network, Telegram, Viber, Instagram: Direct.

Чат-трекер не працює в групових чатах, тобто в таких каналах як Facebook-коментарі, Instagram для бізнесу.

Для Безкоштовного тарифу, а також для демо режиму на 30 днів доступно 100 распізнавань на місяць.

Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження