top_ua
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: Instagram для бізнесу

Рейтинг:

Підключіть публічну сторінку Facebook вашої компанії до Відкритої лінії і керуйте коментарями до записів у прив'язаному до сторінці бізнес-акаунті Instagram, не йдучи з Бітрікс24.

Завдяки цьому будуть доступні:

  • Миттєві комунікації з відвідувачами вашого акаунта Instagram.
  • Автоматичний розподіл звернень за правилами черги.
  • Спілкування у звичному та зручному чаті Бітрікс24.
  • Автоматичне зберігання клієнтів в CRM.

Увага! Компанія Facebook змінила механізм інтеграції Instagram із зовнішніми сервісами. Всі раніше підключені канали Instagram в Відкритих лініях Бітрікс24 відключені з 11 грудня 2018 року. Вам потрібно буде підключити Instagram за допомогою нового коннектора Instagram для бізнесу.

Отже, тепер всі підключення каналу Instagram відбувається через бізнес-акаунт Instagram і публічну сторінку Facebook.


1. Створення бізнес-акаунта Instagram

За замовчуванням всі акаунти Instagram створюються як особисті. Щоб перевести особистий в бізнес-акаунт, потрібно:

  1. У мобільному застосунку Instagram перейти в Налаштування > Обліковий запис і вибрати пункт Перехід на обліковий запис компанії:

  2. Заповнити дані компанії.

  3. Усе. Особистий акаунт Instagram буде переключений на бізнес-акаунт.

2. Публічна сторінка Facebook

Для підключення бізнес-акаунта Instagram у вас повинна бути створена публічна сторінка Facebook. Це може бути будь-яка публічна сторінка - як сторінка компанії, так і сторінка якогось товару.

Публічна сторінка створюється прямо з акаунта користувача:

Детальніше про те, як створити публічну сторінку Facebook читайте в Довідковому центрі Facebook.

Далі потрібно підключити бізнес-акаунт Instagram до публічної сторінки Facebook, в її налаштуваннях:

Після авторизації в Facebook акаунта Instagram, він буде підключений до публічної сторінки:

Увага! Один бізнес-акаунт Instagram може бути підключений тільки до однієї публічної сторінки Facebook, тобто ви не зможете підключити цей акаунт Instagram до іншої публічної сторінки, поки не відключите від поточної.


3. Підключення бізнес-акаунта Instagram в Бітрікс24

Тепер можна підключати канал Instagram до Відкритої лінії Бітрікс24.

  1. Ви повинні бути авторизовані під акаунтом адміністратора публічної сторінки Facebook.

  2. Перейдіть в Контакт-центр, виберіть канал Instagram для бізнесу, відкриту лінію і відповідальних. Потім натисніть кнопку Підключити:

  3. Далі натисніть кнопку Авторизуватись:

  4. Виберіть публічну сторінку в Facebook, до якої підключений бізнес-акаунт Instagram:

  5. Все готово.


4. Як це працює?

Клієнти заходять до вас в Instagram і пишуть коментар до посту:

Менеджер вашої компанії відповідає в чаті Бітрікс24 на ці репліки. А автори коментарів в Instagram збережуться в CRM:


Важливо! Особливості підключення каналу Instagram для бізнесу:
  • Усі відповіді від різних людей до поста в Instagram створюють окремі чати один-на-один з оператором Відкритої лінії і автоматично потрапляють в CRM.

  • Коментарі забираються в Бітрікс24 в реальному часі.

  • Авторизація під користувачем «живе» тільки 60 днів. Якщо не змінювати налаштування підключення, то чат буде продовжувати працювати. Але для зміни налаштувань після закінчення періоду 60 днів потрібно повторно авторизуватись адміністратору публічної сторінки Facebook.

  • Коментарі починають забиратися тільки з моменту підключення вашого бізнес-акаунта Instagram на сторінку Facebook. Коментарі до більш старих записів на портал не потраплять.

  • Відправляти з порталу можна не більше 60 коментарів у відповідь на годину.

  • У Instagram є обмеження на розмір коментаря в 300 символів. Відповідь, що перевищує цей ліміт, буде автоматично розділена на кілька повідомлень, в залежності від довжини коментаря.

  • Коментар-відповідь може містити не більше 4 хештегів (тобто слів, що починаються з #) і 1 гіперпосиланнях. Якщо буде більше, відповідь в Instagram не потрапить.

  • Коментар-відповідь не може складатися тільки з великих літер.

  • Якщо відповідаєте у повідомленні зі згадуванням клієнта, в Instagram буде згаданий потрібний одержувач. Відповідь буде адресною, тобто через @nickname.

  • Спілкування відбувається тільки через коментарі. Підключення до Direct не передбачено через обмеження офіційного API Instagram.

  • При спілкуванні в даному каналі можна видаляти свої та чужі повідомлення.

5. Можливі помилки та їх вирішення

Помилка:

Після відключення прив'язки акаунта Instagram і сторінки Facebook в налаштуваннях Відкритої лінії залишається старий зв'язок.

Рішення:

Переведіть бізнес-акаунт Instagram назад в особистий акаунт, а після цього знову переведіть його в бізнес-акаунт. Далі при налаштуванні виберіть відповідний акаунт Facebook і публічну сторінку, або виберіть опцію Не пов'язувати з Facebook (в цьому випадку бізнес-акаунт відключиться від акаунта Facebook автоматично).


Помилка:

Після підключення акаунта Instagram на сторінці Facebook не з'явився відповідний акаунт у налаштуваннях Відкритої лінії.

Рішення:

Перевірте прив'язку акаунта Instagram до спільноти Facebook в налаштуваннях вашого профілю в мобільному застосунку Instagram. Якщо прив'язка не налаштована, то її необхідно налаштувати вручну.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло