top_ua
Вхід

Канбан в CRM

У більшості компаній, які продають товари і послуги, є збудований процес роботи з клієнтами. Він складається з регламентів і етапів роботи. Не важливо, який розмір або сфера діяльності компанії. У всіх випадках є спільні точки контакту з клієнтами: дзвінки, зустрічі, листи, смс, договори або рахунки.

Один з інструментів, які допомагають вибудовувати роботу з клієнтами – Канбан. Це спосіб відображення лидiв і угод, y якому ви побачите, скільки угод і на яку суму знаходяться на тій чи іншій стадії роботи, чи запланували менеджери зустрічі з клієнтами, отримаєте базову аналітику ефективності роботи співробітників.

Канбан буде особливо корисний компаніям, y яких менеджери працюють з великою кількістю угод. Коли їх кількість перевищить десятки або сотні, менеджер не запам'ятає інформацію про всіх клієнтів і обов'язково кого-небудь забуде. Завдяки канбану співробітник завжди буде знати, з ким із клієнтів потрібно зв'язатися, оформити доставку або виставити рахунок.

Можливості канбана

У канбанi можна створювати і налаштовувати стадії угод.

Як налаштовувати стадії

Наведіть мишку на стадію і натисніть на олівець. У режимі редагування ви можете змінити назву та колір, видалити стадію або перемістити.

Щоб створити стадію, наведіть мишку на будь-яку зi стадій і натисніть на плюсик.

У канбанi можна створювати, видаляти угоди та переміщати на інші стадії.

Як переміщати угоди на інші стадії

Прямо в канбанi угоду можна перенести на будь-яку зi стадій або навіть видалити. Для цього перетягніть угоду на відповідне поле.

Ви можете oбрати, які поля відображати в режимі перегляду і при створенні угод.

Як відображати тільки потрібні поля

Ви можете oбрати, які поля будуть відображатися в картці канбана. Для цього відкрийте налаштування, натисніть Налаштування канбана та оберіть потрібний варіант.

У вікні, oберіть потрібні поля і збережіть зміни.

Після цього в картці з'являться поля, які ви oбрали.

У канбанi можна фільтрувати угоди за полями та умовами, наприклад, відобразити угоди конкретного співробітника.

Як налаштовувати фільтр

Натисніть на вікно пошуку, а потім на Додати поле. Відзначте поля, які вам потрібні.

Oберіть потрібні значення полів і натисніть Знайти.

У канбанi залишаться тільки ті угоди, які підходять під oбрані умови.

Ви можете відстежувати, чи є заплановані справи з конкретною угодою або про неї забули. При необхідності можна запланувати справу прямо в канбані.

Як відстежувати і планувати справи

У кожної картки в канбанi є кнопка Справи. Натисніть на неї, щоб дізнатися, чи є заплановані справи для цієї угоді.

Якщо справ немає, то ви можете запланувати їх. Для цього натисніть Запланувати, oберіть тип справи та вкажіть деталі, наприклад, час і тему дзвінка.

Ще раз натисніть на Справи, щоб побачити поставлене справу.

Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Відгук
Замовити впровадження