Для запобігання подібних ситуацій ми змушені ввести технічне обмеження кількості екземплярів бізнес процесу на один документ - не більше двох . Це означає, що одночасно працюючих екземплярів бізнес-процесів може бути багато, але на кожен конкретний документ - не більше двох.
Нижче наведені найбільш поширені помилки при проектуванні бізнес-процесів:
1.Зміни різних властивостей документа декількома блоками - зміни властивостей одного документа необхідно виконувати в рамках однієї дії - це зменшить кількість запитів при роботі бізнес-процесу.


Ще більш небезпечний варіант, коли екземпляр процесу запускається на зміну і має помилку виходу з циклу. В цьому випадку можна накопичити велику кількість працюючих екземплярів бізнес-процесу в короткий час і на невеликій кількості документів. Тому необхідно передбачати окрему умову припинення виконання циклів (Малюнок 3), яка забезпечить припинення його виконання, якщо основна умова з будь-яких причин не була виконана за розумний час / цикли.
Наприклад, на малюнку нижче бізнес-процес припиняється після того як час обробки ліда стає більше 1000 хвилин, незважаючи на те, що статус ліда ще не змінився на потрібний. Це дозволяє зупиняти бізнес-процес, якщо він не був оброблений в рамках розумного часу, наприклад, через звільнення відповідального.
Малюнок 3. - Бізнес процес з додатковою умовою завершення, в разі якщо не буде коректного завершення по основній умові




5.Використання дії «Паралельного очікування» - при використанні цієї дії процес буде виконуватися по тій гілці, яка буде наступною за першою виконаної Командою. Якщо жодна з команд не виконана, то і процес зависне і виконуватися далі не буде. Щоб такого не відбувалося, завжди варто додавати гілку з дією Пауза у виконанні. Бізнес-процес продовжить своє виконання по закінченню зазначеного в ньому часу, навіть якщо жодне з завдань не буде виконане.