Щоб перевірити якість вашої зв'язку для роботи з телефонією, необхідно перейти за посиланням:
https://echo.voximplant.com/iframe_ru.html
або англійський варіант:https://echo.voximplant.com/iframe.html
Даний тест дозволить вам перевірити такі параметри як:
- Актуальність вашого браузера
- Завантаження SDK
- Доступ до мікрофону
- Авторизація
- Якість з'єднання - розбірливість мови, втрати сигналу.
На можливість здійснення дзвінків може впливати наявність в браузері або антивірусі блокувальника реклами - просто внесіть в виняток ваш Бітрікс34 і сайт перевірки якості зв'язку.
Коли перевірка буде закінчена, відобразиться результат. Якщо тест виявить неполадки, то будуть запропоновані шляхи їх вирішення.
Після виправлення помилки, можна зробити повторний тест і переконатися, що всі параметри перевірені і тест пройдено:
Як дозволити використання мікрофона в браузерах
Часта помилка при перевірці якості дзвінка - це відсутність мікрофона або його блокування в налаштуваннях браузера.
Зазвичай браузер запитує дозвіл при використанні мікрофона в спеціальному вікні-сповіщенні, але бувають випадки, коли такого повідомлення не виводиться, а тест якості дзвінка вказує на відсутність мікрофона. У такому випадку потрібно дозволити використання мікрофона на даному сайті в налаштуваннях браузера.
Перейти в налаштування браузера Opera. У пошуковому рядку ввести мікрофон, щоб переглянути включену опцію Запитувати, коли сайт просить доступ до мікрофона:
Далі перевірити чи є даний сайт в блокуванні, і при необхідності видалити це блокування натисканням на іконку з хрестиком:
Потім просто оновити сторінку тестування якості зв'язку та вибрати у вікні Дозволити доступ до мікрофона:
Аналогічним способом потрібно перевірити доступ до мікрофона для вашої адреси Бітрікс24.