top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Синхронізація диска - конфлікт версій файлів

Рейтинг:
Коли ведеться робота з файлами через синхронізацію в десктоп-застосунку одночасно кількома співробітниками, і файл редагується локально за допомогою програм на комп'ютері одним співробітником, інший співробітник цього не бачить. Можливість бачити редагування файлу можливо тільки при онлайн-редагуванні на порталі.
Всі зміни, які були зроблені локально, будуть збережені, якщо були внесені одночасно різними співробітниками.
Однак в цьому випадку з'являться різні варіанти (версії одного і того ж файлу). І тільки одна версія буде синхронізована. Найбільш нова.
Друга ж синхронізована не буде і залишиться тільки на комп'ютері співробітника, який вносив зміни. 

Локальні копії таких файлів зазвичай мають в кінці своєї назви дописаний логін співробітника. Локальні копії не будуть прийняті сервером через конфлікт версій файлів. Перейменовувати їх "назад" немає сенсу, так як сервер їх знову не прийме по тій же причині (вважаючи більш старою версією) і відповідно з'явиться ще одна локальна копія. 

Щоб позбутися від локальної копії потрібно:
- видалити всі локальні копії конфліктуючих файлів (якщо вони потрібні, то перемістити в інший каталог поза каталогу синхронізації)
- відключити Диск (прибрати галочку включеної синхронізації в настройках Десктоп-застосунку)
- видалити зайві файли на порталі (якщо є)
- підключити локальний Диск знову. 

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери