top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: Skype, Slack, Kik, GroupMe, SMS, email та інші канали

Рейтинг:

За допомогою Microsoft Bot Framework можна підключити Skype, Slack, Kik, GroupMe, SMS, email та інших канали до Відкритих ліній в Бітрікс24 і приймати в них звернення ваших клієнтів.

Microsoft перевела всі чат-боти в службу Microsoft Azure.

Для прикладу створимо канал відкритої лінії Skype.


Перейдемо у Відкриті лінії, в створення каналу Microsoft Bot Framework та натискаємо Підключити.

відкриті лінії microsoft 1.png

Як бачимо, нам знадобляться додаткові параметри:

відкриті лінії microsoft 1.1.png

  • Messaging Webhook - цей рядок потрібно буде вказати пізніше при створенні бота в полі Кінцева точка обміну повідомленнями в сервісі Microsoft Azure (Створення Microsoft Bot: п. 4).
  • Ідентифікатор бота (Bot handle)- отримаємо при створенні бота в сервісі Microsoft Azure.
  • ID застосунку (Microsoft App ID)- отримаємо при створенні бота в сервісі Microsoft Azure.
  • Секретний пароль застосунка - отримаємо при створенні бота в сервісі Microsoft Azure.

Створення Microsoft Bot

Для роботи в Microsoft Bot Framework вам знадобиться обліковий запис Microsoft. Якщо у вас його немає, то потрібно буде його створити.

  1. Перейдіть на головну сторінку Microsoft Bot Framework, авторизуйтесь (якщо знадобиться). Перейдіть в розділ Всі служби та знайдіть службу ботів:

    відкриті лінії microsoft.png

  2. Потім в службі ботів натисніть кнопку Додати:

    відкриті лінії microsoft2.png

  3. Тут виберіть варіант Bot Channels Registration:

    відкриті лінії microsoft3.png

    I натисніть Створити:


  4. На наступному етапі необхідна буде підписка Azure. Якщо підписка Azure у вас вже є, то буде перехід до наступного кроку. Якщо у вас підписки Azure немає, її необхідно буде створити:

    відкриті лінії microsoft5.png

    Примітка: У процесі верифікації вам буде потрібно ввести номер телефону (перевірка через смс) та дані кредитної картки (буде списано невелику сумму коштів, гроші повернуть через кілька днів назад вам на карту). Такі правила Microsoft Azure.

    Ви можете уточнити списується суму при перевірці користувача для вашої країни, зв'язавшись з техпідтримкою Microsoft Azure.

    Якщо у вас ще не було підписки, то можна створити безкоштовну передплату на 30 днів (Free Trial). Якщо ж у вас вже була раніше підписка Free Trial, то можна створити підписку Pay-As-You-Go - підписка з оплатою в міру використання.

  5. Після входу в Microsoft Azure ви зможете перейти до створення бота. Для цього заповніть поля з'явилася форми:

    відкриті лінії microsoft6.png

    • Ім'я програми-робота - ім'я вашого бота, яке буде відображатися в Skype у ваших клієнтів (можна буде змінити пізніше).
    • Розташування - обирається, в якій географічній зоні буде розташовуватися ваш застосунок чат-бота. Вибирайте той регіон, який ближче до вас або до ваших клієнтів.
    • Цінова категорія - є 2 тарифних плана: F0 та S1, радимо обрати F0 - безкоштовний тариф (можна буде змінити пізніше).
    • Кінцева точка обміну повідомленнями - посилання потрібно взяти з налаштувань каналу у відритих лініях (можна буде змінити пізніше).

    Примітка: Якщо форма не з'явилася, повторіть попередній крок.

  6. Перейдіть до створеного ресурсу:

    відкриті лінії microsoft7.png

    Знайти свого чат-бота ви можете завжди по шляху:

    • Вибрати в головному меню Більше служб
    • У швидкому пошуку ввести Bot та обрати Служби Bot.
    • Відкриється список всіх ваших застосунків чат-ботів.

  7. На вкладці Канали підключіть Skype та збережіть зміни, погодившись з умовами використання:

    відкриті лінії microsoft8.png

  8. На вкладці Налаштування скопіюйте Оброблювач програм-роботів та Microsoft App ID - це будуть поля Ідентифікатор бота (Bot handle) та ID додатки (Microsoft App ID) відповідно:

    відкриті лінії microsoft9.png

  9. Натисніть на посилання Управління та на сторінці Створіть новий пароль, скопіюйте та збережіть його (це буде Секретний пароль застосунка). Старий пароль можна видалити:

    відкриті лінії microsoft10.png

    Пароль буде показаний один раз, після закриття вікна ви вже не зможете його подивитися та доведеться створювати новий.

  10. Таким чином, у нас є всі дані бота для Бітрікс24, які потрібно заповнити у відповідних полях форми підключення бота:

    відкриті лінії microsoft11.png

  11. Не забудьте натиснути кнопку Зберегти.


Як підключити канал Skype

Отже, у нас підключений Microsoft Bot Framework, тепер підключимо канал Skype-а в нашу відкриту лінію.

  • На вкладці Канали в Microsoft Azure натискаємо посилання Отримати вбудовані коди програм-роботів:

    відкриті лінії microsoft12.png

  • Вибираємо канал Skype та копіюємо тільки адресу-посилання в коді (без лапок):

    відкриті лінії microsoft13.png

  • В налаштуваннях Відкритої лінії Бітрікс24 натискаємо посилання вказати посилання на канали комунікацій та в поле каналу Skype вставляємо посилання:

    відкриті лінії microsoft14.png

  • Не забудьте натиснути кнопку Зберегти.

Аналогічно налаштовується для інших каналів, які обслуговує Microsoft Bot Framework: Slack, Kik, GroupMe, Twilio (SMS), Office365 email, Telegram и Facebook Messenger.


Як це працює

Клієнт заходить до вас на сайт, де підключений віджет Бітрікс24, та обирає спосіб спілкування Skype:

відкриті лінії microsoft15.jpg

Далі відбудеться перехід на сайт Skype та там по посиланню клієнт додає ваш чат-бот в свій контакт-лист Skype-а:

відкриті лінії microsoft16.png

І потім в Skype спілкується з оператором:

відкриті лінії microsoft17.png

У оператора весь діалог також відбувається в чаті на порталі (в десктоп- та в мобільному додатку Бітрікс24):

відкриті лінії microsoft18.png

Для підключення Відкритих ліній в коробкової версії Бітрікс24 необхідно зробити попередні настройки сервера и модулей портала.

Зверніть увагу!

  • Пошук бота іншими користувачами Skype працює, якщо пройдена модерація та бот опублікований в каталозі (на сайті botframework.com).
  • Поки бот не опублікований, в Skype можуть написати тільки перші 100 користувачів (не важливо, з публікацією в каталозі чи ні).
  • Користувачі можуть писати боту Skype, додаючи його по посиланню. Посилання можна отримати в особистому кабінеті на botframework.com.
  • Усі відповіді від різних людей до однієї публічної сутності (посту, коментаря) в рамках однієї розмови групуються в один чат Відкритої лінії і не потрапляють в CRM.


Як опублікувати свого бота в каталозі

Для повноцінної роботи бота необхідно опублікувати його в каталозі. Якщо цього не зробити, то користувачі Skype не зможуть знаходити бота по імені, а повинні будуть використовувати спеціальну посилання, а також спілкуватися з ботом можуть тільки перші 100 користувачів.

Для публікації необхідно перейти в розділ Канали та натиснути Змінити навпроти каналу Skype:

відкриті лінії microsoft19.png

Далі перейти на вкладку Публікація, заповнити форму та слідувати інструкціям Microsoft:

відкриті лінії microsoft20.png

Очікувати публікації вашого чат-бота в каталозі ботів Microsoft.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло