За допомогою Microsoft Bot Framework можна підключити Skype, Slack, Kik, GroupMe, SMS, email та інших канали до Відкритих ліній в Бітрікс24 і приймати в них звернення ваших клієнтів.
Microsoft перевела всі чат-боти в службу Microsoft Azure.
Для прикладу створимо канал відкритої лінії Skype.
Перейдемо у Відкриті лінії, в створення каналу Microsoft Bot Framework та натискаємо Підключити.
Як бачимо, нам знадобляться додаткові параметри:
- Messaging Webhook - цей рядок потрібно буде вказати пізніше при створенні бота в полі Кінцева точка обміну повідомленнями в сервісі Microsoft Azure (Створення Microsoft Bot: п. 4).
- Ідентифікатор бота (Bot handle)- отримаємо при створенні бота в сервісі Microsoft Azure.
- ID застосунку (Microsoft App ID)- отримаємо при створенні бота в сервісі Microsoft Azure.
- Секретний пароль застосунка - отримаємо при створенні бота в сервісі Microsoft Azure.
Створення Microsoft Bot
- Перейдіть на головну сторінку Microsoft Bot Framework, авторизуйтесь (якщо знадобиться). Перейдіть в розділ Всі служби та знайдіть службу ботів:
- Тут виберіть варіант Bot Channels Registration:
I натисніть Створити:
- На наступному етапі необхідна буде підписка Azure. Якщо підписка Azure у вас вже є, то буде перехід до наступного кроку. Якщо у вас підписки Azure немає, її необхідно буде створити:
Примітка: У процесі верифікації вам буде потрібно ввести номер телефону (перевірка через смс) та дані кредитної картки (буде списано невелику сумму коштів, гроші повернуть через кілька днів назад вам на карту). Такі правила Microsoft Azure.
Ви можете уточнити списується суму при перевірці користувача для вашої країни, зв'язавшись з техпідтримкою Microsoft Azure.
Якщо у вас ще не було підписки, то можна створити безкоштовну передплату на 30 днів (Free Trial). Якщо ж у вас вже була раніше підписка Free Trial, то можна створити підписку Pay-As-You-Go - підписка з оплатою в міру використання.
- Після входу в Microsoft Azure ви зможете перейти до створення бота. Для цього заповніть поля з'явилася форми:
- Ім'я програми-робота - ім'я вашого бота, яке буде відображатися в Skype у ваших клієнтів (можна буде змінити пізніше).
- Розташування - обирається, в якій географічній зоні буде розташовуватися ваш застосунок чат-бота. Вибирайте той регіон, який ближче до вас або до ваших клієнтів.
- Цінова категорія - є 2 тарифних плана: F0 та S1, радимо обрати F0 - безкоштовний тариф (можна буде змінити пізніше).
- Кінцева точка обміну повідомленнями - посилання потрібно взяти з налаштувань каналу у відритих лініях (можна буде змінити пізніше).
Примітка: Якщо форма не з'явилася, повторіть попередній крок. - Ім'я програми-робота - ім'я вашого бота, яке буде відображатися в Skype у ваших клієнтів (можна буде змінити пізніше).
- Перейдіть до створеного ресурсу:
Знайти свого чат-бота ви можете завжди по шляху:
- Вибрати в головному меню Більше служб
- У швидкому пошуку ввести Bot та обрати Служби Bot.
- Відкриється список всіх ваших застосунків чат-ботів.
- Вибрати в головному меню Більше служб
- На вкладці Канали підключіть Skype та збережіть зміни, погодившись з умовами використання:
- На вкладці Налаштування скопіюйте Оброблювач програм-роботів та Microsoft App ID - це будуть поля Ідентифікатор бота (Bot handle) та ID додатки (Microsoft App ID) відповідно:
- Натисніть на посилання Управління та на сторінці Створіть новий пароль, скопіюйте та збережіть його (це буде Секретний пароль застосунка). Старий пароль можна видалити:
Пароль буде показаний один раз, після закриття вікна ви вже не зможете його подивитися та доведеться створювати новий. - Таким чином, у нас є всі дані бота для Бітрікс24, які потрібно заповнити у відповідних полях форми підключення бота:
-
Не забудьте натиснути кнопку Зберегти.
Потім в службі ботів натисніть кнопку Додати:
Як підключити канал Skype
Отже, у нас підключений Microsoft Bot Framework, тепер підключимо канал Skype-а в нашу відкриту лінію.
- На вкладці Канали в Microsoft Azure натискаємо посилання Отримати вбудовані коди програм-роботів:
- Вибираємо канал Skype та копіюємо тільки адресу-посилання в коді (без лапок):
- В налаштуваннях Відкритої лінії Бітрікс24 натискаємо посилання вказати посилання на канали комунікацій та в поле каналу Skype вставляємо посилання:
- Не забудьте натиснути кнопку Зберегти.
Аналогічно налаштовується для інших каналів, які обслуговує Microsoft Bot Framework: Slack, Kik, GroupMe, Twilio (SMS), Office365 email, Telegram и Facebook Messenger.
Як це працює
Клієнт заходить до вас на сайт, де підключений віджет Бітрікс24, та обирає спосіб спілкування Skype:
Далі відбудеться перехід на сайт Skype та там по посиланню клієнт додає ваш чат-бот в свій контакт-лист Skype-а:
І потім в Skype спілкується з оператором:
У оператора весь діалог також відбувається в чаті на порталі (в десктоп- та в мобільному додатку Бітрікс24):
Як опублікувати свого бота в каталозі
Особливості підключення каналу Skype:
- Пошук бота іншими користувачами Skype працює, якщо пройдена модерація та бот опублікований в каталозі (на сайті botframework.com).
- Поки бот не опублікований, в Skype можуть написати тільки перші 100 користувачів (не важливо, з публікацією в каталозі чи ні).
- Користувачі можуть писати боту Skype, додаючи його по посиланню. Посилання можна отримати в особистому кабінеті на botframework.com.
- Усі відповіді від різних людей до однієї публічної сутності (посту, коментаря) в рамках однієї розмови групуються в один чат Відкритої лінії і не потрапляють в CRM.