Глобальна мережа Бітрікс24.Network об'єднує всіх користувачів Бітрікс24. Кожен, хто створює Бітрікс24 для своєї компанії, всі співробітники цих компаній, які додані в Бітрікс24 - всі підключені до Бітрікс24.Network.
Канал Бітрікс24.Network в Відкритої лінії дозволить вам організувати підтримку ваших клієнтів. Ви будете отримувати повідомлення у Відкриту лінію з інших Бітрікс24. Ваші клієнти зможуть вас знайти в пошуку зі свого чату в Бітрікс24.
Як підключити канал Бітрікс24.Network
- Cтворюєте або заходите в діючу Відкриту лінію.
- Додаєте новий канал Бітрікс24.Network:
- Відкриється сторінка з детальним налаштуванням Бітрікс24.Network: :
- Назва - назва чату, яка буде відображатися у клієнта в якості Контакту. Обирайте назву чату точною та правильною, так як по ній буде здійснюватися пошук, та вона буде відображатися в контакт-листі або в заголовку діалогу з клієнтом.
- Короткий опис - короткий опис чату. Також буде видно клієнту в контакт-листі або в заголовку чату.
- Повідомлення привітання - повідомлення, яке отримає в клієнт після того, як напише перше повідомлення в чаті.
У повідомленні привітання можливо використовувати placeholder -
#USER_NAME#
, тоді в повідомленні буде автоматичне звернення до клієнта по імені. - Аватар - можливо завантажити свою іконку чату для зручності пошуку клієнтом вашого чату.
- Доступний в пошуку - якщо увімкнено цю опцію, то даний чат буде доступний в пошуку контактів чату по Назві чату.
- Код для пошуку - вказавши даний код в пошуку контактів чату, користувач знайде вашу лінію, навіть якщо вона не доступна через Пошук в Бітрікс24.Network, тобто якщо опція Доступний в пошуку вимкнена.
Після збереження налаштувань лінія доступна для спілкування.
Закрита підтримка для обраних клієнтів
Можливий варіант закритої VIP-підтримки тільки для обраних клієнтів. Для цього в налаштуваннях вкажіть, що цю відкриту лінію не потрібно відображати в пошуку, скопіюйте код та відправте її необхідним клієнтам.
Клієнт просто вводить даний код в поле пошуку контакту в чаті, обирає Пошук в Бітрікс24.Network та йому відображається потрібний чат закритої підтримки:
Далі спілкування проходить, як в звичайному чаті у клієнта:
Та в оператора відкритої лінії: