top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: Бітрікс24.Нетворк

Рейтинг:

Глобальна мережа Бітрікс24.Network об'єднує всіх користувачів Бітрікс24. Кожен, хто створює Бітрікс24 для своєї компанії, всі співробітники цих компаній, які додані в Бітрікс24 - всі підключені до Бітрікс24.Network.

Канал Бітрікс24.Network в Відкритої лінії дозволить вам організувати підтримку ваших клієнтів. Ви будете отримувати повідомлення у Відкриту лінію з інших Бітрікс24. Ваші клієнти зможуть вас знайти в пошуку зі свого чату в Бітрікс24.


Як підключити канал Бітрікс24.Network

  1. Cтворюєте або заходите в діючу Відкриту лінію.

  2. Додаєте новий канал Бітрікс24.Network:

    Подключение Битрикс24.Network к Открытой линии

  3. Відкриється сторінка з детальним налаштуванням Бітрікс24.Network: :

    Подключение Битрикс24.Network к Открытой линии

    • Назва - назва чату, яка буде відображатися у клієнта в якості Контакту. Обирайте назву чату точною та правильною, так як по ній буде здійснюватися пошук, та вона буде відображатися в контакт-листі або в заголовку діалогу з клієнтом.
    • Короткий опис - короткий опис чату. Також буде видно клієнту в контакт-листі або в заголовку чату.
    • Повідомлення привітання - повідомлення, яке отримає в клієнт після того, як напише перше повідомлення в чаті.

      У повідомленні привітання можливо використовувати placeholder - #USER_NAME#, тоді в повідомленні буде автоматичне звернення до клієнта по імені.

    • Аватар - можливо завантажити свою іконку чату для зручності пошуку клієнтом вашого чату.
    • Доступний в пошуку - якщо увімкнено цю опцію, то даний чат буде доступний в пошуку контактів чату по Назві чату.
    • Код для пошуку - вказавши даний код в пошуку контактів чату, користувач знайде вашу лінію, навіть якщо вона не доступна через Пошук в Бітрікс24.Network, тобто якщо опція Доступний в пошуку вимкнена.

  4. Після збереження налаштувань лінія доступна для спілкування.

    Подключение Битрикс24.Network к Открытой линии


Закрита підтримка для обраних клієнтів

Можливий варіант закритої VIP-підтримки тільки для обраних клієнтів. Для цього в налаштуваннях вкажіть, що цю відкриту лінію не потрібно відображати в пошуку, скопіюйте код та відправте її необхідним клієнтам.

Клієнт просто вводить даний код в поле пошуку контакту в чаті, обирає Пошук в Бітрікс24.Network та йому відображається потрібний чат закритої підтримки:

Закрытая поддержка для избранных клиентов

Далі спілкування проходить, як в звичайному чаті у клієнта:

Закрытая поддержка для избранных клиентов

Та в оператора відкритої лінії:

Закрытая поддержка для избранных клиентов

Для розробників застосунків Бітрікс24 існує більш зручний спосіб, вони можуть підключити свою лінію клієнтам за допомогою REST API.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло