top_ua
Вхід

Контакт-центр: Онлайн-чат

До Відкритих ліній можна підключити Онлайн-чат та приймати запитання від клієнтів з вашого сайту. Онлайн-чат можливо підключити до вже створеної Відкритої лінії (в неї вже збираються питання і з соцмереж, і з месенджерів), або створити нову.

Всі питання будуть надходити в чат Бітрікс24 співробітникам, які вказані в налаштуваннях черги Відкритої лінії.

Є два варіанти запуску Онлайн-чату для спілкування з клієнтами:

  • окрема сторінка з онлайн-чатом (сайт не потрібен)
  • віджет на ваш сайт
  • віджет на Бітрікс24.Сайти

1. Окрема сторінка з Онлайн-чатом

1. Перейти до розділу Контакт-центр і oбрати канал Онлайн-чат.

online-chat.jpg

Налаштування публічної сторінки
  • Вид чату – завантаження своєї фонової картинки для публічної сторінки з чатом.

  • Свій CSS – можна використовувати свої стилі CSS як за допомогою посилання, так і вписати користувальницький CSS у спеціальне поле.

  • Підпис – також можна прибрати підпис Працює з Бітрікс24 (на тарифних планах CRM+, Команда, Компанія.

  • Показувати в заголовку віджету номер діалогу – номер діалогу може виводитися як у чаті клієнту, так і самому оператору. Це дозволить клієнту посилатися на номер діалогу під час вирішення будь-яких питань).

    Налаштування публічної сторінки можна вказати під час підключення Онлайн-чату до відкритих ліній Бітрікс24. Коли онлайн-чат вже підключено, можна змінити налаштування публічної сторінки за допомогою однойменної кнопки:

    online-chat2.jpg

Налаштування фраз

Можна обрати свої фрази для:

  • Тексту привітання (верхній).
  • Тексту привітання (нижній). 
  • Тексту при недоступності операторів. 
  • Теми чату (заголовок).

Якщо вказана Тема чату, то саме вона буде відображатися, а не назвa відкритої лінії.

Налаштування публічної сторінки можна вказати під час підключення Онлайн-чату до відкритих ліній Бітрікс24. Коли онлайн-чат вже підключено, можна змінити налаштування публічної сторінки за допомогою однойменної кнопки:

online-chat2.jpg

Рештy фраз інтерфейсу Онлайн-чату можна також змінити. Як це зробити можна прочитати в окремій статті.


2. Створити або налаштувати діючу Відкриту лінію.

3. Не забудьте Зберегти налаштування каналу та відкритої лінії.

4. Ваші клієнти, перейшовши на адресу публічного посилання, побачать таку сторінку:

відкриті лінії онлайн чат2.png

2. Віджет на власний сайт

Для того, щоб використовувати віджет з Онлайн-чатом на будь-якому сайті, потрібно скопіювати спеціальний код і розмістити його в шаблон вашого сайту перед закриваючим тегом </body>.

Для отримання коду для вставки на сайт потрібно перейти в розділ Контакт-центр – Віджет на сайт і вибрати Віджет для сайту або створити новий:

online-chat3.jpg

Потім oбрати в цьому віджеті раніше створену Відкриту лінію з онлайн-чатом або створити нову, і скопіювати спеціальний код на сайт:

online-chat4.jpg

Також на сторінці редагування віджетів можна налаштувати дизайн віджета (кнопки), розташування кнопки, вітання та його поведінку і т.д.

Детальніше про налаштування віджета в Бітрікс24 можна прочитати в статті Віджет на сайт.

3. Віджет на Бітрікс24.Сайти

За замовчуванням на створеному сайті вже включений один з віджетів вашого Бітрікс24. Але якщо таких немає або бажаєте підключити інший, то все можна налаштувати буквально за 5 хвилин :)

Перейдіть у розділ Налаштування сайту:

online-chat5.jpg

У налаштуваннях легко знайдете пункт Віджет на сайт. Тут можна вказати, який саме з віджетів бажаєте підключити. Якщо у Вас ще не створено жодного, клініть по кнопці Налаштувати, і буде здійснено перехід на сторінку Список виджетів, де можна створити новий віджет.

online-chat6.jpg

Детальніше про підключення віджету на Бітрікс24.Сайти можна прочитати тут.

Зверніть увагу, що тестувати підключення Онлайн-чату потрібно в браузері без авторизації в Бітрікс24, тому що авторизовані користувачі вашого Бітрікс24 не можуть користуватися чатом на публічній сторінці.


Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження