top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відкриті лінії: Онлайн-чат

Рейтинг:

До Відкритих ліній тепер можливо підключити Онлайн-чат та приймати питання від клієнтів з вашого сайту. Онлайн-чат можливо підключити до вже створеної Відкритої лінії (в неї вже збираються питання і з соцмереж, і з месенджерів), або створити нову.

Всі питання будуть надходити в чат Бітрікс24 співробітникам, які вказані в налаштуваннях черги Відкритої лінії.

Є два варіанти запуску Онлайн-чату для спілкування з клієнтами:

  • окрема сторінка з онлайн-чатом (сайт не потрібен)
  • віджет на ваш сайт
  • віджет на Бітрікс24.Сайти

1. Окрема сторінка з Онлайн-чатом

  1. Створюєте або заходите в діючу Відкриту лінію.

  2. Підключаєте новий канал Онлайн-чат.

    Настройка онлайн-чата в Открытой линии

    Далі необхідно дописати адресу Публічної сторінки і зробити необхідні налаштування:

    • Вид чату – завантаження своєї фонової картинки для публічної сторінки з чатом.

    • Телефонний код – по замовчуванню телефонний код країни в контактних даних клієнта залежить від зони реєстрації Бітрікс24. Якщо потрібно, щоб по замовчуванню при заповненні клієнтом форми з йоно контактною інформацією номер телефону відрізнявся від зони вашого Бітрікс24, можна вказати потрібний код міста або країни. Тоді клієнту відразу при заповненні буде показаний потрібний код.

      Наприклад, якщо у Вас Бітрікс24 в зоні .ua, а працювати потрібно з Бразилією, можна в налаштуваннях вказати код країни (+55).

      Телефонный номер страны
    • Свій CSS – можна використовувати свої стилі CSS як за допомогою посилання, так і вписати користувальницький CSS у спеціальне поле.

    • Підпис – також можна прибрати підпис Працює з Бітрікс24 (тільки на комерційних тарифних планах).

  3. Ваші клієнти побачать таку сторінку:
    Публичная страница с онлайн-чатом

2. Віджет на власний сайт

Для того, щоб використовувати віджет з Онлайн-чатом на будь-якому сайті, потрібно скопіювати спеціальний код і розмістити його в шаблон вашого сайту перед закриваючим тегом </body>.

Для отримання коду для вставки на сайт потрібно клікнути по посиланню Віджет на сайт:

Код виджета онлайн-чата на ваш сайт

Ви перейдете на сторінку редагування віджетів, тут же можливо налаштувати дизайн віджета (кнопки) на сайт, розташування кнопки, вітання та її поведінку тощо. Детальніше про це можливо прочитати тут.

Настроить дизайн виджета

3. Віджет на Бітрікс24.Сайти

По замовчуваню на створеному сайті вже включений один з віджетів Вашого Бітрікс24. Але якщо таких немає або бажаєте підключити інший, то все можна налаштувати буквально за 5 хвилин :)

Перейдіть у розділ Налаштування сайту:

Настройки сайта

В налаштуваннях легко знайдете пункт Віджет на сайт. Тут можна вказати, який саме з віджетів бажаєте підключити. Якщо у Вас ще не створено жодного, клініть по кнопці Налаштувати, і буде здійснено перехід на сторінку Список виджетів, де можна створити новий віджет.

Подключение виджета на Сайты.Битрикс24

Детальніше про підключення віджету на Бітрікс24.Сайти можна прочитати тут.

Зверніть увагу, що тестувати підключення Онлайн-чату потрібно в браузері без авторизації в Бітрікс24, тому що авторизовані користувачі вашого Бітрікс24 не можуть користуватися чатом на публічній сторінці.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери