top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Не бачу налаштування в CRM. Чому?

Рейтинг:

Якщо ви перейшли в розділ CRM - Налаштування і бачите лише пункт Робота з поштою - у вас не вистачає прав доступу до налаштувань CRM.

Як це працює?


Налаштування доступні лише адміністратору. За замовчуванням, це той, хто створив портал.

Він може призначити будь-якого користувача адміністратором - для цього в налаштуваннях профілю необхідно відмітити спеціальну галочку.

Існує ще один спосіб відкрити доступ до налаштувань CRM - спеціальна опція Дозволити змінювати налаштування у правах доступу.

Перейдемо до розділу CRM - Налаштування - Права - Права доступу і відредагуємо потрібну роль.

Як працювати з правами доступу і ролями читайте в статті Права доступу в CRM.

Відмітимо галочку Дозволити змінювати налаштування та зберігаємо зміни.

Тепер користувач отримає доступ до всіх налаштувань CRM.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло