top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Не бачу налаштування в CRM. Чому?

Рейтинг:
Якщо в налаштуваннях (на сторінці CRM > Налаштування) ви бачите тільки пункт "Робота з поштою", це говорить про те, що у вас немає доступу до всіх налаштувань CRM:

1.jpg

Всі налаштування CRM доступні тільки адміністраторам вашого порталу. Початково єдиним адміністратором порталу є творець вашого Бітрікс24. Але він може дати будь-якому користувачеві право адмініструвати портал. Для цього необхідно в налаштуваннях профілю співробітника включити відповідну галочку:

1500542187304.jpg

Окрім адміністраторів, налаштування доступні користувачам, яким дозволено змінювати налаштування в CRM.
Цю опцію також може включити тільки адміністратор порталу в налаштуваннях ролі доступу.
Права доступу налаштовуються на сторінці CRM > Налаштування > Права.
Детальну інструкцію з налаштування прав доступу ви можете почитати в нашій документації.

3.jpg

Якщо ви адміністратор, або користувач, якому дозволено змінювати налаштування в CRM, вам будуть доступні все налаштування:

1500542337854.jpg



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери