Якщо ви перейшли в розділ CRM - Налаштування і бачите лише пункт Робота з поштою - у вас не вистачає прав доступу до налаштувань CRM.
Як це працює?
Налаштування доступні лише адміністратору. За замовчуванням, це той, хто створив портал.
Він може призначити будь-якого користувача адміністратором - для цього в налаштуваннях профілю необхідно відмітити спеціальну галочку.
Існує ще один спосіб відкрити доступ до налаштувань CRM - спеціальна опція Дозволити змінювати налаштування у правах доступу.
Перейдемо до розділу CRM - Налаштування - Права - Права доступу і відредагуємо потрібну роль.
Як працювати з правами доступу і ролями читайте в статті Права доступу в CRM.
Відмітимо галочку Дозволити змінювати налаштування та зберігаємо зміни.
Тепер користувач отримає доступ до всіх налаштувань CRM.