top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Чат і дзвінки

Рейтинг:
При переході на сторінку "Чат і дзвінки" ви одразу потрапляє в Загальний чат, де беруть участь всі співробітники компанії. Тут ви можете обговорити робочі питання з усіма колегами. Детальніше з функціоналом загального чату можна ознайомитися в окремій статті.

Панель чату


чат.png

1 - панель пошуку контактів та створення нових чатів.
2 - відображаються всі останні чати та діалоги зі співробітниками.
3 - панель налаштувань.
По кліку на "Сповіщення" можна переглянути всі ваші сповіщення.
Посилання "Телефон" дозволяє швидко набрати номер і зробити дзвінок.
У самому низу ви можете встановити статус, його побачать ваші колеги.
По іконці "шестерня" можна перейти в самі налаштування:

08-08-2017 14-19-47.jpg

4 - панель вводу повідомлення і додаткових опцій - можна прикріпити будь-які файли, згадати колегу, вибрати смайлик або спеціальну команду.

5 - панель інформації про чат/діалог.
Якщо це чат, то ви побачите назву чату та список колег, які перебувають в цьому чаті.

У правому верхньому куті за допомогою іконки-дзвіночка можна відключити повідомлення для даного чату, а іконка-лупа відкриє архів всіх повідомлень даного чату.

Детальніше про роботу кожної панелі чату можна почитати в нашому навчальному курсі.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24