top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Доступ до Бітрікс24 для техпідтримки

Рейтинг:
Іноді для оперативного вирішення технічних питань потрібен адміністративний доступ до Бітрікс24. Щоб дані авторизації користувача не передавалися у відкритому вигляді, ми розробили спеціальний механізм, який дозволяє адміністратору Бітрікс24 безпечно дозволити співробітникам техпідтримки провести діагностику на порталі

Після того, як ви звернулися в техпідтримку та нам знадобилося перевірити налаштування вашого порталу, наш фахівець відправляє запит на послугу адміністратору Бітрікс24:

Запрос на доступ

Ви можете відмовити в доступі, тоді наші співробітники не зможуть увійти на ваш Бітрікс24. Ми будемо просити скріншоти налаштувань, потім пропонувати внести якісь зміни, в кінцевому рахунку проблема буде вирішена, але, очевидно, це займе значно більше часу.

Доступ відкривається на три доби, але ви можете в будь-який момент закрити його:
Доступ разрешен

Зверніть увагу, що запит на доступ ініціюється нашим фахівцем тільки після звернення в техпідтримку. Після того, як ви дозволили або заборонили доступ, до нас йде автоматичне повідомлення, вам не потрібно додатково повідомляти наших співробітників.

Ще раз підкреслюємо, що такий запит може прийняти тільки адміністратор порталу. Звичайний співробітник може тільки надати свої дані доступу з відповідними обмеженнями.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери