Іноді для оперативного вирішення технічних питань потрібен адміністративний доступ до Бітрікс24. Щоб дані авторизації користувача не передавалися у відкритому вигляді, ми розробили спеціальний механізм, який дозволяє адміністратору Бітрікс24 безпечно дозволити співробітникам техпідтримки провести діагностику на порталі.
-
Після того, як ви звернулися в техпідтримку та нам знадобилося перевірити налаштування вашого порталу, наш фахівець відправляє запит на послугу адміністратору Бітрікс24.
Ви можете відмовити в доступі, тоді наші співробітники не зможуть увійти на ваш Бітрікс24. Ми будемо просити скріншоти налаштувань, потім пропонувати внести якісь зміни, в кінцевому рахунку проблема буде вирішена, але, очевидно, це займе значно більше часу. -
Доступ відкривається на 7 днів, але ви можете в будь-який момент закрити його:
Зверніть увагу, що запит на доступ ініціюється нашим фахівцем тільки після звернення в техпідтримку.
Ще раз підкреслюємо, що такий запит може прийняти тільки адміністратор порталу. Звичайний співробітник може тільки надати свої дані доступу з відповідними обмеженнями.