top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Зайнятість в завданнях

Рейтинг:

Сторінка Зайнятість за завданнями - дуже корисний інструмент планування робочого часу та навантаження співробітників.

З його допомогою ви можете уникнути простоїв. Якщо раптом у когось із співробітників є вільний час, то його можна зайняти та призначити на ці дати якісь інші важливі справи. Ви можете більш ефективно розподіляти робочий час в компанії, отже, більше завдань буде виконано!

Всі завдання зручно розташовуються на календарній сітці. Ви можете відразу визначити, якщо співробітник сильно перевантажений і не вкладається за термінами, а хтось інший сидить без діла і його потрібно терміново підбадьорити роботою :)

 
Важливий момент: на даній сторінці відображаються тільки ті завдання, для яких встановлені плановані терміни виконання: дата початку та дата завершення.

Планируемые даты начала и завершения.png

Фільтр завдань

Прямо над календарної сіткою розташований фільтр, за допомогою якого ви можете відобразити тільки ті завдання, що вам потрібні.

Ви можете обрати завдання в певному статусі, а так само переглянути всі завдання по якомусь відділу чи конкретному співробітнику, що знаходиться у вас в підпорядкуванні.

Вкажіть, за який період мають бути показані завдання. Максимальна різниця між датами - 90 днів. Якщо раптом ви вкажете більшу, то дати будуть автоматично змінені.


Слідкуйте за зайнятістю співробітників та виконуйте більше завдань за менший час :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери