top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Прив'язка між компаніями, контактами, угодами і пропозиціями

Рейтинг:

Будь-яка угода починається з встановлення контакту з приватною особою, або людиною, що представляє якусь компанію. Кожен персональний контакт в більшості випадків представляє яку-небудь компанію. Угоди є кінцевою метою та бажаним результатом зв'язків з контактами та фірмами.

Як елементи CRM пов'язані між собою?

Є стандартний сценарій: один контакт прив'язаний до однієї компанії, а угоди прив'язуються до компанії та/або до контакту. Як ви знаєте цей сценарій ми передбачили при конвертації ліда: ви можете створювати «контакт + компанію + угоду» відразу (одним кліком) на підставі одного ліда.

Але в сучасному світі часто зустрічається, що одна людина може працювати в декількох компаніях, або навпаки у вашій CRM може бути декілька контактів, які прив'язані до однієї компанії (різні люди, різні посади і таке інше). І відповідно угоди укладаються вже не з одним контактом, а в них можуть брати участь декілька контактів, які представляють компанію-клієнта.

Як працюють множинні прив'язки?

У формі створення/редагування Контакту є поле Компанія::

Ви можете вибрати та прив'язати один з тих контактів, які у вас вже створені в CRM, або тут же в формі компанії створити новий контакт. В цьому випадку, буде відкрита окрема вкладка, де потрібно буде заповнити та зберегти форму нової компанії. Можна вибрати або створити кілька компаній в цьому полі.

При переході до перегляду цих компаній, поле Контакти буде заповнено відповідно.

При зворотній прив'язці (кілька контактів до однієї компанії) все працює абсолютно аналогічно.

Хочеться окремо сказати про прив'язку компанії і контактів до угоди і комерційної пропозиції. До угоди/пропозиції може бути прив'язана тільки одна компанія, але декілька контактів. Наприклад, у вас в CRM є компанія, до якої прив'язано декілька контактів.

При створенні угоди/пропозиції, коли ви вибираєте цю компанію, всі контакти, які прив'язані до цієї компанії, підтягнуться автоматично. Тобто вам не потрібно вибирати спочатку компанію, а потім шукати контакт та додавати його в угоду, прив'язка здійснюється відразу, без додаткових дій:

Вам залишається тільки зберегти угоду.

Якщо в угоді бере участь тільки один контакт, то можливо видалити той, який не бере участі в угоді (за допомогою хрестика). І цей вибір запам'ятається. Це означає, що наступного разу, коли ви будете створювати угоду з цією компанією, підтягнеться тільки один контакт - той, який ви вказали в перший раз. Ця ж логіка працює і з комерційними пропозиціями.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери