top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Сценарії переведення прийнятого дзвінка між співробітниками

Рейтинг:
У Бітрікс24 є можливість переводити вже прийняті дзвінки між співробітниками. Іноді трапляється ситуація, що менеджер прийняв дзвінок, але з якихось причин йому знадобилося передати дзвінок комусь іншому (можливо питання знаходиться поза його компетенцією). Тоді співробітник може перевести дзвінок через вікно дзвінка:


Дзвінок таким чином можливо перевести як всередині порталу (тобто співробітник приймає дзвінок в браузері, десктоп-застосунку або за допомогою апарату), так і переведенням на мобільний номер цього співробітника:


Важливо! Перенаправлення на мобільний співробітника вважається вихідним дзвінком з порталу, тому тарифікувати буде саме як вихідний дзвінок.



Або, якщо використовується SIP-апарат, то можна перевести дзвінок через нього по внутрішньому номеру іншого співробітника. Загальна інструкція щодо переведення наступна:

- ви починаєте переклад дзвінка за допомогою апарату (то, як це правильно здійснити, потрібно дивитися за інструкціями на вашу модель телефону);
- робите дзвінок на внутрішній номер потрібного співробітника;
- перемовляєтись з ним (не обов'язково);
- підтверджуєте переведення дзвінка;
- завершуєте дзвінок на своєму боці (кладете слухавку).

Важливо! В рамках Бітрікс24 не провадиться налаштування комбінацій апаратів, тому єдиної інструкції по тому, які кнопки потрібно натискати для утримання, конференції або перенаправлення, надати не вийде. Всі комбінації кнопок потрібно буде уточнювати у виробника апарату (або в інструкції по використанню апарату).

Важливо! Вище наведено саме загальна інструкція щодо переведення. Залежно від моделі апарату інструкція може відрізнятися!
Приклад на апараті D-Link DHP-150S: 
- ви натискаєте на кнопку transfer;
- робите дзвінок на внутрішній номер потрібного співробітника;
- перемовляєтись з ним (не обов'язково);
- натискаєте на transfer ще раз;
- кяк тільки виклик перевівся, на апараті з'являється напис, що можна покласти слухавку;
 - завершуєте дзвінок на своєму боці (кладете слухавку).

У Бітрікс24 підтримуються пенаправлення з веб-месенджера одного співробітника на веб-мессенджер іншого співробітника як в браузері, так і в десктоп-застосунку. Також підтримується перенаправлення з апарату на апарат, з веб-месенджера на апарат та з апарату на веб-месенджер. Переводити з мобільного застосунку дзвінки на іншого співробітника поки не можна.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери