У Бітрікс24 є можливість переводити вже прийняті дзвінки між співробітниками. Іноді трапляється ситуація, що менеджер прийняв дзвінок, але з якихось причин йому знадобилося передати дзвінок комусь іншому (можливо питання знаходиться поза його компетенцією). Тоді співробітник може перевести дзвінок через вікно дзвінка:
Дзвінок таким чином можливо перевести як всередині порталу (тобто співробітник приймає дзвінок в браузері, десктоп-застосунку або за допомогою апарату), так і переведенням на мобільний номер цього співробітника:
Важливо! Перенаправлення на мобільний співробітника вважається вихідним дзвінком з порталу, тому тарифікувати буде саме як вихідний дзвінок.
Або, якщо використовується SIP-апарат, то можна перевести дзвінок через нього по внутрішньому номеру іншого співробітника. Загальна інструкція щодо переведення наступна:
- ви починаєте переклад дзвінка за допомогою апарату (то, як це правильно здійснити, потрібно дивитися за інструкціями на вашу модель телефону);
- робите дзвінок на внутрішній номер потрібного співробітника;
- перемовляєтись з ним (не обов'язково);
- підтверджуєте переведення дзвінка;
- завершуєте дзвінок на своєму боці (кладете слухавку).
Важливо! В рамках Бітрікс24 не провадиться налаштування комбінацій апаратів, тому єдиної інструкції по тому, які кнопки потрібно натискати для утримання, конференції або перенаправлення, надати не вийде. Всі комбінації кнопок потрібно буде уточнювати у виробника апарату (або в інструкції по використанню апарату).
Важливо! Вище наведено саме загальна інструкція щодо переведення. Залежно від моделі апарату інструкція може відрізнятися!
Приклад на апараті D-Link DHP-150S:
- ви натискаєте на кнопку transfer;
- робите дзвінок на внутрішній номер потрібного співробітника;
- перемовляєтись з ним (не обов'язково);
- натискаєте на transfer ще раз;
- кяк тільки виклик перевівся, на апараті з'являється напис, що можна покласти слухавку;
- завершуєте дзвінок на своєму боці (кладете слухавку).
У Бітрікс24 підтримуються пенаправлення з веб-месенджера одного співробітника на веб-мессенджер іншого співробітника як в браузері, так і в десктоп-застосунку. Також підтримується перенаправлення з апарату на апарат, з веб-месенджера на апарат та з апарату на веб-месенджер. Переводити з мобільного застосунку дзвінки на іншого співробітника поки не можна.
Сценарії переведення прийнятого дзвінка між співробітниками

Автор: Дар'я Глущенко
Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Прочитайте готові відповіді
Новинки місяця
Як працювати зі стрічкою Новин
Налаштування стрічки Новин
Робота із завданнями
Дзвінки
Зовнішній вигляд чату
Чат-боти
Інструменти групи
Диск
Календарі та події
Налаштування сайтів
Налаштування магазину
Центр продажів (beta)
Як працювати з центром продажів