top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Внутрішні дзвінки між співробітниками

Рейтинг:

Співробітники Бітрікс24 можуть спілкуватися один з одним, використовуючи внутрішній зв'язок на порталі.

Є кілька способів зв'язку між співробітниками:

  1. Через аудіо- або відеодзвінок внутрішніми засобами Бітрікс24 з використанням технології WebRTС (можна дзвонити через веб-месенджер в браузері або десктоп-застосунок):

    Аудио- или видеозвонок

    Важливо! Для коректної роботи таких внутрішніх дзвінків повинен бути відкритий доступ для адреси turn.calls.bitrix24.com (саме він і використовується для дзвінків між співробітниками) і порти: 3478 (UDP та TCP) для роботи протоколів stun і turn. Якщо пірам не вдається встановити пряме з'єднання, то turn-сервер може виступити в ролі проксі rtp-з'єднання (UDP порти 16384-32767).

  2. Через внутрішній номер співробітника, набором у веб-месенджері:

    Звонок по внутреннему номеру сотрудника

    Або набором на телефонному апараті, який підключений до облікового запису співробітника. В останньому випадку, потрібно просто підняти слухавку і ввести додатковий номер того, з ким вам потрібно зв'язатися.

    Важливо! При з'єднанні зі співробітником за внутрішнім номером, дзвінок здійснюється через нашого оператора Voximplant, й ці дзвінки НЕ тарифікуються.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери