top_ua
Вхід

Підтримка24

Внутрішні дзвінки між співробітниками

Співробітники Бітрікс24 можуть спілкуватися один з одним, використовуючи внутрішній зв'язок на порталі.

Є два способи зв'язку між співробітниками:

  1. Через аудіо- або відеодзвінок внутрішніми засобами Бітрікс24 з використанням технології WebRTС (можна дзвонити через веб-месенджер в браузері або десктоп-застосунок):

    внутрішні дзвінки.png

    Особливості аудіо- та відеодзвінків:

    • Для коректної роботи внутрішніх дзвінків повинен бути відкритий доступ для адреси turn.calls.bitrix24.com (саме він і використовується для дзвінків між співробітниками) і порти: 3478 (UDP і TCP) для роботи протоколів stun і turn. Якщо пірам не вдається встановити пряме з'єднання, то turn-сервер може виступити в ролі проксі для rtp-з'єднання (UDP порти 16384-32767).
    • Для відеодзвінків технічні вимоги для інтернет-каналу для одного з'єднання (на прийом) в залежності від якості зображення (кодек VP8):

      • для 720p, 30 кадрів/c: 1-2 МБіт/с;
      • для 360p, 30 кадрів/c: 0,5-1 МБіт/с;
      • для 180p, 30 кадрів/c: 0,1-0,5 МБіт/с.

      Якість відеозображення підлаштовується автоматично залежно від ширини інтернет-каналу.

      Таким чином, ширина каналу для відеодзвінка між співробітниками буде такою:

      0,1-2 МБіт/с * [кількість учасників відеодзвінка] * 2 .
    • Ліміт на кількість учасників групових дзвінків - 12 співробітників. У груповому чаті з кількістю співробітників більше 12, кнопка групового дзвінка буде недоступна.

      У коробковій версії Бітрікс24 відеодзвінки поки що тільки на 10 співробітників і для цього повинні бути дотримані умови:

      - активна ліцензія;
      - встановлений модуль Телефонія;
      - в налаштуваннях модуля Веб-месенджер (im) повинна бути включена опція «Використовувати для відеодзвінків SFU сервер Voximplant».

    • На мобільний застосунок не приходять групові дзвінки, а також з мобільного застосунку Бітрікс24 не можна ініціювати груповий аудіо- і відеодзвінок дзвінок. У цьому випадку буде доступний тільки чат.

    • Аудіо- і відеодзвінки в мобільному застосунку доступні тільки один-на-один.
    • Тривалість аудіо- та відеодзвінків між співробітниками не обмежена.

  2. Через внутрішній номер співробітника, набором у веб-месенджері:

    внутрішні дзвінки2.png

    Або набором на телефонному апараті, який підключений до облікового запису співробітника. В останньому випадку, потрібно просто підняти слухавку і ввести додатковий номер того, з ким вам потрібно зв'язатися.

    Важливо! При з'єднанні зі співробітником за внутрішнім номером дзвінки НЕ тарифікуються.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло