top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Внутрішні дзвінки між співробітниками

Рейтинг:

Співробітники Бітрікс24 можуть спілкуватися один з одним, використовуючи внутрішній зв'язок на порталі.

Є кілька способів зв'язку між співробітниками:

  1. Через аудіо- або відеодзвінок внутрішніми засобами Бітрікс24 з використанням технології WebRTС (можна дзвонити через веб-месенджер в браузері або десктоп-застосунок):

    Аудио- или видеозвонок

    Особливості аудіо- та відеодзвінків:

    • Для коректної роботи таких внутрішніх дзвінків повинен бути відкритий доступ для адреси turn.calls.bitrix24.com (саме він і використовується для дзвінків між співробітниками) і порти: 3478 (UDP та TCP) для роботи протоколів stun і turn. Якщо пірам не вдається встановити пряме з'єднання, то turn-сервер може виступити в ролі проксі rtp-з'єднання (UDP порти 16384-32767).
    • Для відеодзінків технічні вимоги для інтернет-каналу для одного з'єднання (на прийом) в залежності від якості зображення (кодек VP8):

      • для 720p, 30 кадрів/c: 1-2 МБіт/с;
      • для 360p, 30 кадрів/c: 0,5-1 МБіт/с;
      • для 180p, 30 кадрів/c: 0,1-0,5 МБіт/с.

      Якість відеозображення підлаштовується автоматично залежно від ширини інтернет-каналу.

      Таким чином, ширина каналу для відеодзвінка між співробітниками буде такою:

      0,1-2 МБіт/с * [кількість учасників відеодзвінка] * 2 .
    • Поки що ліміт на кількість учасників групових дзвінків - 4 співробітника. У груповому чаті з кількістю співробітників більше 4, кнопка групового дзвінка буде недоступна.

    • Якщо один співробітник бере участь у відеодзвінку зі смартфона, використовуючи мобільний додаток, то на екрані він бачить не всіх учасників групового дзвінка, а тільки одного - ініціатора дзвінка.

    • Тривалість аудіо- та відеодзвінків між співробітниками не обмежена.

  2. Через внутрішній номер співробітника, набором у веб-месенджері:

    Звонок по внутреннему номеру сотрудника

    Або набором на телефонному апараті, який підключений до облікового запису співробітника. В останньому випадку, потрібно просто підняти слухавку і ввести додатковий номер того, з ким вам потрібно зв'язатися.

    Важливо! При з'єднанні зі співробітником за внутрішнім номером, дзвінок здійснюється через нашого оператора Voximplant, й ці дзвінки НЕ тарифікуються.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло