При певних налаштуваннях маршрутизації, для орендованого номера або SIP АТС підключення можна вказати переадресацію відразу на мобільний (так звану безумовну переадресацію).
Для цього у розділі Телефонія > Підключення у налаштуваннях орендованого номера або АТС-підключення потрібно вказати наступні параметри:
При інших налаштуваннях безумовної переадресації немає. Дзвінок у будь-якому випадку буде проходити через портал і тільки потім йти у переадресацію.
Переадресація на мобільний співробітнику здійснюється відразу (без очікування відповіді на порталі), тільки якщо у співробітника статус Не в мережі на порталі. Детальніше про статуси можна дізнатися у статті Статуси користувачів у чаті.
Також для переадресації немає такого поняття, як черга. Тобто переадресація спрацює тільки на когось одного з черги співробітників (чергу повинна бути рівномірною або суворою, при використанні опції Одночасно всім переадресація недоступна).
При безумовній переадресації будуть враховуватися налаштування робочого часу номера, з якого йде переадресація.
Переадресація – це, по факту, вихідний дзвінок, а в рамках Бітрікс24 не вийде повернути вихідний дзвінок на мобільний одного співробітника і перенаправити його на номер іншого співробітника.