top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Безумовна переадресація

Рейтинг:

При певних налаштуваннях маршрутизації, для орендованого номера або SIP АТС підключення можна вказати переадресацію відразу на мобільний (так звану безумовну переадресацію).

Для цього у розділі Телефонія > Підключення у налаштуваннях орендованого номера або АТС-підключення потрібно вказати наступні параметри:


Зверніть увагу, що:

  1. Такий дзвінок у деталізації буде без співробітника:


  2. Такий дзвінок НЕ потрапить в CRM-базу, навіть якщо у вас включений пункт перевірки по базі CRM (так як, по суті, дзвінку ні на кого йти, і створюватися лідам та справам CRM ні на кого).

При інших налаштуваннях безумовної переадресації немає. Дзвінок у будь-якому випадку буде проходити через портал і тільки потім йти у переадресацію.

Переадресація на мобільний співробітнику здійснюється відразу (без очікування відповіді на порталі), тільки якщо у співробітника статус Не в мережі на порталі. Детальніше про статуси можна дізнатися у статті Статуси користувачів у чаті.

Також для переадресації немає такого поняття, як черга. Тобто переадресація спрацює тільки на когось одного з черги співробітників (чергу повинна бути рівномірною або суворою, при використанні опції Одночасно всім переадресація недоступна).

Переадресація – це, по факту, вихідний дзвінок, а в рамках Бітрікс24 не вийде повернути вихідний дзвінок на мобільний одного співробітника і перенаправити його на номер іншого співробітника.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери