top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Права доступу на справи

Рейтинг:

Справи - це будь-яка запланована активність в CRM, будь то дзвінок, лист, завдання або зустріч.

У Бітрікс24 немає окремих прав на справи. Доступ до них залежить від прав на окремий елемент, до якого ці справі прив'язані - контакт, компанію, лід або угоду.

Наприклад, якщо є доступ до угод? то є і до справ цих угод.

Як це працює?

Перейдемо до розділу CRM - Налаштування - Права - Права доступу.

Налаштуємо роль Менеджер.

Детальніше про права доступу і ролях читайте в статті Права доступу.

Розглянемо налаштування на прикладі угод - для контактів, компаній і лiдiв логіка аналогічна.

Надамо менеджеру доступ до операції Читання.

Тепер користувач може переглядати справи.

Додати або змінити справу менеджер не зможе - з'явиться помилка доступу.

Додамо право на редагування - і менеджер зможе створювати і змінювати справи.

Аналогічно працює і право на видалення.

Як працювати зі справами - читайте в статті Мої справи.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло