Справи - це будь-яка запланована активність в CRM, будь то дзвінок, лист, завдання або зустріч.
У Бітрікс24 немає окремих прав на справи. Доступ до них залежить від прав на окремий елемент, до якого ці справі прив'язані - контакт, компанію, лід або угоду.
Наприклад, якщо є доступ до угод? то є і до справ цих угод.
Як це працює?
Перейдемо до розділу CRM - Налаштування - Права - Права доступу.
Налаштуємо роль Менеджер.
Розглянемо налаштування на прикладі угод - для контактів, компаній і лiдiв логіка аналогічна.
Надамо менеджеру доступ до операції Читання.
Тепер користувач може переглядати справи.
Додати або змінити справу менеджер не зможе - з'явиться помилка доступу.
Додамо право на редагування - і менеджер зможе створювати і змінювати справи.
Аналогічно працює і право на видалення.