top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Права доступу на справи

Рейтинг:
Права доступу на справи (дзвінки, листи, завдання і зустрічі) окремо не встановлюються.
Вони регулюються правом на сутність (контакт, компанію, угоду або лід), до якої справи прив'язані.
Нагадаю, що права доступу налаштовуються на сторінці CRM - Налаштування - Права - Права доступу.

Детальніше про те, як це працює.

Наприклад, у користувача є доступ до перегляду лідів:
Снимок экрана 2017-08-11 в 10.13.20.png

В цьому випадку, користувач може переглядати справи, які прив'язані до лідів:

просмотр.jpg

Більше ніякі дії зі справами користувачеві будуть недоступні: він не зможе додати, відредагувати або видалити справу. Права доступу налаштовані так, що він може тільки переглядати лід, значить, і справи він може тільки переглянути.

Якщо відкрити право на редагування лідов, то користувач зможе додавати нові справи для цього ліда і редагувати існуючі:

редактирование дела.jpg

Відповідно, і з видаленням. Якщо в правах доступу встановлено, що користувач може видаляти ліди, то справи, які прив'язані до лідів, він теж зможе видаляти:

удалить дело.jpg

Аналогічна логіка з контактами, компаніями та угодами.
Якщо потрібно відкрити доступ до справ, то потрібно відкрити доступ до цих сутностей.

У розробці розглядається питання про реалізацію можливості встановлювати права на справи окремо. Можливо, в подальшому цей функціонал буде реалізовано, але на поточний момент, права на відносини регулюються правом на сутність, до якої ці справи прив'язані.

Додаткову інформацію про роботу з Справами можна почитати у статті про Права доступу в CRM.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери