top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Завдання в мобільному застосунку

Рейтинг:

З завданнями в мобільному застосунку працювати також зручно, як і в браузері. Відкрийте розділ Завдання, і ви побачите відразу список завдань в стилі todo-листа.

Задачи в мобильном приложении

При відкритті певного завдання з'являється можливість переглянути елементи:

  • чек-лист
  • статус завдання
  • приорітет
  • крайній термін
  • оцінка
  • ролі (відповідальний – той, хто виконує завдання, постановник – автор завдання, спостерігач – той, хто повинен бути в курсі змін в завданні, співвиконавець – помічник).

Просмотр задачи Просмотр задачи


Створення завдання

Створити завдання в мобільному застосунку просто і зручно - воно створюється одним рядком з будь-якого списку завдань (Мої, Доручив і так далі) за допомогою верхнього поля, або великий кнопки:

Создание задачи Создание задачи

Після швидкого створення завдання можна провести вліво на завданні та виставити термін, призначити відповідальних, почати або видалити завдання. Або у вікні самого завдання вгорі викликати повне меню і виконати необхідні дії над завданням:

Задачи в мобильном приложении Действия на задачей


Фільтр по ролям і проблемним завданням

Проблемні завдання розкриваються при переході в роль. У неактивних на даний момент ролях виводиться кількість проблем у вигляді лічильника.

Фильтр по ролям и проблемным задачам Фильтр по ролям и проблемным задачам


Пошук завдань

Завдання можна шукати по всім доступним для перегляду завданням.

Поиск задач Поиск задач


Сортування завдань

Завдання можна сортувати за критеріями: За датою створення, Крайній термін і Моя сортування (тобто без сортування, все нові завдання зверху). Зайдіть в список завдань, виберіть зверху списку опцію .... Тут же можна вибрати напрямок сортування. Вибір типу сортування здійснюється за допомогою тапа на критерій сортування:

Сортировка задач Сортировка задач



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери