Воронка продажів - популярний інструмент для аналізу процесу продажів.
Воронка наочно показує розподіл угод по стадіях. За допомогою діаграми можна визначити етапи, на яких ви втрачаєте потенційних клієнтів.
Воронка в аналітичних звітах
Воронка - один зі стандартних аналітичних звітів CRM-аналітики.
Воронка у звітах CRM показує кількість елементів, які пройшли кожну стадію за обраний період.
Діаграма показує, чи проходив елемент цю стадію за звітний період. Один лід або угода можуть пройти всі етапи - і відповідно потрапити в кожну стадію воронки.
Наприклад, ви успішно провели лід по всіх етапах і конвертували його.
В цьому випадку воронка буде виглядати ось так:
Лід пройшов всі етапи - відповідно потрапив на всі стадії воронки.