top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як додати реквізити своєї компанії?

Рейтинг:

Ви можете зберегти реквізити вашої компанії, і Бітрікс24 автоматично підставить їх у документ. Якщо компаній кілька - можна буде вибрати потрібну зі списку.

Як це працює?


Для прикладу, налаштуємо інформацію про нашу туристичну компанію.

Перейдемо в разділ CRM - Налаштування - Реквізити ваших компаній.

Додамо нову компанію.

Зазначимо загальну інформацію про компанію і перейдемо до блоку Реквізити.

Натиснемо Додати та оберемо шаблон реквізитів для організації.

Шаблон реквізитів - це набір полів, які ми будемо заповнювати..
Детальніше читайте в статті Шаблони реквізитів

Заповнюємо детальну інформацію про компанію.

Трохи нижче додаємо і банківські реквізити.

Готово! Тепер при створенні рахунку Бітрікс24 автоматично підставить потрібні реквізити.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери