top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Автоматичне заповнення реквізитів

Рейтинг:

У формі заповнення картки клієнта, будь то компанія або контакт, є спеціальний блок полів, призначений для внесення реквізитів.

Для того, щоб побачити та почати заповнювати цей блок, вам потрібно в полі "Реквізити компанії/контакту" натиснути посилання "Додати". На цьому кроці ви зможете обрати шаблон реквізитів. За замовчуванням для вибору вам пропонується три найпоширеніші варіанти: Організація, ФОП та Фіз.особа.

29-03-2018 19-35-11.jpg

Цих варіантів може бути й більше. Ви можете створити додаткові шаблони самостійно на сторінці CRM > Налаштування > З чого почати > Шаблони реквізитів клієнтів. Про створення своїх шаблонів ви можете окремо почитати в статті Шаблони реквізитів.

Отже, коли ви обрали шаблон реквізитів, які ви будете заповнювати (наприклад, реквізити для Організації), потім натиснули посилання "Додати", відкриються поля, які містяться в обраному шаблоні.

Всі основні поля заповняться самі, якщо ви внесете ЄДРПОУ організації-клієнта.

29-03-2018 19-37-44.jpg

Тут все працює дуже легко та інтуїтивно-зрозуміло. Ви просто вносите ЄДРПОУ та спостерігаєте, як поля заповнюються потрібними даними:

29-03-2018 19-40-40.jpg

Часто трапляється ситуація, коли одна компанія працює від декількох юридичних або фізичних осіб.

На цей випадок, реалізована можливість додати декілька реквізитів в одну картку компанії або контакту. Для цього достатньо натиснути посилання "Додати" ще раз та обрати шаблон (Організація, ФОП або Фіз.особа). Відкриється ще один такий же блок, який потрібно буде заповнити абсолютно так само. Потім, при створенні документів, ви можете обрати необхідні реквізити для кожного конкретного випадку.

Після збереження даних ви зможете побачити всі реквізити клієнта на спеціальній вкладці "Реквізити".

29-03-2018 19-42-21.jpg

Коли реквізити внесені в картку клієнта, виставлення рахунків значно спрощується, адже всі дані в рахунок автоматично будуть підтягуватися з картки клієнта.



Також варто прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери