top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Налаштування мелодій

Рейтинг:

Для кожного орендованого номера, а також для кожного АТС-підключення можна задати свої власні мелодії, а саме:

  • Привітання.
  • Попередження про початок запису дзвінка.
  • Мелодія очікування відповіді.
  • Мелодія утримання дзвінка.
  • Автовідповідач.
  • Оцінка якості (доступна лише в розширеній телефонії).
  • Благодарность за оценку (при використанні оцінки якості в розширеній телефонії.

Щоб завантажити свою мелодію, потрібно:

  1. Відкрити розділ Телефонія > Підключення > Орендувати номер або розділ Телефонія > Підключення > Підключити свою АТС, далі вибрати налаштування номера або підключення.

    Відкриється меню маршрутизації дзвінків номера/підключення. Якщо прокрутити налаштування до самого низу, ви побачите підрозділ Мелодії дзвінків. За замовчуванням видно тільки мелодію привітання:

  2. Клікнути на кнопку Показати інші мелодії – відкриється весь список мелодій:

  3. Далі можна завантажувати свої мелодії, а також повертати мелодії за замовчуванням.


Зверніть увагу!

  • Вимоги аудіофайлу: .mp3, не більше 2 Мб, моно.
  • Видалити передустановлені мелодії не можна, можна тільки їх замінити своїми. Якщо хочете, щоб клієнт чув тільки гудки замість голосового повідомлення, то потрібно завантажити свою мелодію з гудками.

  • Після додавання власних мелодій потрібно обов'язково натиснути на кнопку Зберегти, накше зміни не вступлять в силу, і ваші клієнти не почують потрібну мелодію.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери