Для кожного орендованого номера, а також для кожного АТС-підключення можна задати свої власні мелодії, а саме:
- Привітання.
- Попередження про початок запису дзвінка.
- Мелодія очікування відповіді.
- Мелодія постановки в чергу.
- Мелодія утримання дзвінка.
- Автовідповідач.
- Оцінка якості (доступна лише в розширеній телефонії).
- Подяка за оцінку (при використанні оцінки якості в розширеній телефонії.
Щоб завантажити свою мелодію, потрібно:
-
Відкрити розділ Телефонія > Підключення > Налаштування номерів та обрати для якого підключення бажаєте налаштувати мелодії - орендований номер або SIP АТС. Далі у вкладці Мелодії можна вибрати мелодію вітання та мову встановлених мелодій:
- Клікнути на кнопку Показати інші мелодії – відкриється весь список мелодій:
-
Далі можна завантажувати свої мелодії, а також повертати мелодії за замовчуванням.
- Вимоги аудіофайлу: .mp3, не більше 2 Мб, моно.
-
Видалити передустановлені мелодії не можна, можна тільки їх замінити своїми. Якщо хочете, щоб клієнт чув тільки гудки замість голосового повідомлення, то потрібно завантажити свою мелодію з гудками.
- Після додавання власних мелодій потрібно обов'язково натиснути на кнопку Зберегти, інакше зміни не вступлять в силу, і ваші клієнти не почують потрібну мелодію.
Якщо вам потрібно завантажити мелодію автовідповідача для програвання в неробочий час, то вона завантажується в окремій вкладці Робочий час налаштування підключення.