top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Немає доступу до елементів CRM інших співробітників

Рейтинг:
Для того, щоб співробітники бачили не тільки свої Ліди (або інші елементи), вам потрібно налаштувати права доступу в CRM.
Права налаштовуються на сторінці CRM > Налаштування > Права > Права доступу.
За замовчуванням всі співробітники потрапляють в групу "Моя компанія: співробітники", для якої визначена роль "Менеджер":

1502868471699.jpg

У свою чергу, в налаштуваннях цієї ролі за замовчуванням встановлено, що вони можуть бачити тільки ті сутності (крім компаній), за які є відповідальними - "Свої". Якщо ви бажаєте відкрити доступ, то потрібно змінити в налаштуваннях на "Все". В цьому випадку, користувачі будуть бачити всі Ліди, компанії, угоди і таке інше, незалежно від того, хто є відповідальним

1502441840116.jpg

Як ви бачите, налаштування прав дуже гнучкі. Доступ налаштовується до кожного виду суті індивідуально, окремо можливо встановити права на редагування, додавання, читання, експорт та імпорт. Можливо додавати свої ролі, призначати їх відділу або конкретному користувачеві.
  Дуже докладна інструкція про налаштування прав міститься в нашому курсі навчання.

Навіщо потрібна галочка "Доступний для всіх".

3 (4).png
Активність галочки "Доступний для всіх" діє відповідно до встановлених прав: якщо встановлено "Всі відкриті" в налаштуваннях прав, то суті, у яких активована ця галочка, будуть доступні, якщо неактивна - відповідно. Тобто вона (галочка) впливає саме на варіант "Всі відкриті". 

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло