top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Інтеграція пошти з CRM

Рейтинг:
Даний тип підключення застарів і в Бітрікс24 більше не надається. Поточні підключення Send&Save підтримуються для сумісності. Ми рекомендуємо використовувати нові можливості пошти. Детальніше про актуальний варіант підключення читайте у статті Як підключити поштову скриньку?

Менеджери по роботі з продажами витрачають значний час на розбір та аналіз пошти. Листування з клієнтами з часом втрачається, та простежити історію спілкування вже не так просто.

Технологія Send&Save не підтримує створення повторних лідів.

У Бітрікс24 ви можете налаштувати інтеграцію з поштою за технологією Send&Save. Дані з листів будуть автоматично занесені в CRM та прив'язані до існуючих елементів. Все листування буде збережена в історії елемента, будь то лід, контакт або угода.

Для інтеграції виконайте кілька простих кроків на сторінці CRM - Налаштування - Робота з поштою - Інтеграція з поштою.

Налаштування поштової скриньки

Для початку проведіть основні налаштування поштової скриньки:

  • Зовнішнія поштова адреса - введіть адресу пошти для інтеграції (наприклад, mymail@example.com) та встановіть прапорець активності.
  • POP3-сервер та порт - вкажіть сервер та порт, з якими працює ящик. За цією інформацією можна звернутися до вашого адміністратора.
  • Налаштування сертифіката - встановіть прапорець захищеного з'єднання, ми ж не хочемо втратити нашу пошту :)
  • Логін та пароль - введіть логін та пароль, які ви використовуєте для доступу до своєї пошти.
  • Інтервал перевірки пошти - введіть частоту, з якою система буде перевіряти пошту. Значення за замовчуванням - 5 хвилин.

Обробка вхідних та вихідних листів

  • Створювати лід для невідомого відправника - якщо в системі немає адреси, з якого надійшов лист, то автоматично буде створений лід.
  • Відповідальний за створений лід - оберіть співробітника, який буде відповідати за створений лід та отримувати повідомлення про зміни.
  • Службовий код - цей код необхідний для правильної обробки вихідних листів та створення елементів. Ви, звичайно, можете прибрати його, але тоді ми не гарантуємо коректну роботу :)

Правила обробки

Будьте уважні - змінюйте ці правила, тільки якщо впевнені в своїх знаннях. Помилки можуть призвести до некоректної роботи системи.

У цьому блоці представлені шаблони для лідів, контактів, компаній та угод. При наявності цих виразів в темі листа система прив'яже справу до конкретного елементу.

Наприклад, якщо в тему листа додати [LID#1], тоді Бітрікс24 автоматично прив'яже цей лист до ліду з ID = 1.

Що відбувається після налаштування?

Тепер при надходженні листи з невідомої адреси буде створений лід:

Тема листа стане назвою Ліда, а текст листа потрапить в коментар.

Якщо контакт вже є в системі, то для нього буде створено нову справу:

Справа буде заплановано на 18:00 поточного дня, назвою стане тема листа, а текст повідомлення потрапить в опис.


Успіхів у роботі :)

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери