top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Написати листа... з Живої стрічки!

Рейтинг:

Бітрікс24 вбиває електронну пошту!

Спілкування з партнерами, клієнтами, колегами по бізнесу – тепер все це всередині вашого Бітрікс24. 

Відправити лист, потім відповісти, підключити нових учасників, копіювати відповіді на стрічку щоб підключити до обговорення співробітників і ще багато різних сценаріїв. Раніше це доводилося робити в пошті й стежити за комунікаціями всередині компанії та за її межами окремо. 

Все змінилося! Бітрікс24 дозволить вам об'єднати внутрішні та зовнішні комунікації в звичному інтерфейсі Живої стрічки.

Створіть пост та вкажіть в отримувачах e-mail

Вже звичний сценарій публікації повідомлень у Живій стрічці тепер дозволить вам вказати в одержувачах не тільки внутрішніх співробітників компанії, але і залучити до обговорення зовнішніх, просто вказавши їх e-mail
image1_ua.jpg

Ви напевно знаєте як звуть вашого співрозмовника, тому зможете вказати його ім'я, щоб інші учасники обговорення могли звернутися до нього.
image2.1_ua.png


В одержувачах, як і раніше, можна вказати своїх співробітників, екстранет користувачів і зовнішні e-mail. Співробітники отримають повідомлення і побачать ваше повідомлення Живій стрічці, а зовнішні одержувачі побачать лист в своїй електронній пошті.

Для листів спеціально зроблений новий шаблон, в заголовку якого буде вказано назву вашої компанії, а в самому листі пост з Живої стрічки. 

Одержувач бачить автора листа, кому він адресований, і звичайно, сам зміст. Всі прикріплені картинки, файли, посилання – все це також буде доступно в листі.
image2_ua.png


Так як лист містить всю необхідну інформацію, на нього можна відразу відповісти, залишити коментар і навіть вкласти файли.
image3_ua.png

Відповідь приходить у ваш Бітрікс24 у вигляді коментаря до посту.

image4_ua.png

Якщо написати коментар з Бітрікс24, зовнішні одержувачі також отримають новий лист з останнім коментарем 

Якщо посада вимагає не просто швидкої відповіді, а тягне за собою обговорення, то звичайно, спілкуватися в пошті стає не зручно і для такого сценарію ми пропонуємо зовнішньому співрозмовнику перейти на публічну сторінку, де він зможе продовжити спілкування.

image5_ua.png

На сторінці він зможе залишити свій коментар, отримувати миттєві коментарі від інших учасників, а також повноцінно працювати з файлами через хмарні сервіси Google Docs або MS Office Online

Посилання на публічну сторінку надійно захищене та не індексується. 

Додайте нового учасника обговорення

Ще одним сценарієм роботи з поштою є додавання нового учасника до обговорення. Як і всередині компанії, ви можете в будь-який момент залучити до обговорення в стрічці зовнішнього учасника, просто вказавши його e-mail

Він отримає лист з повідомленням і зможе перейти на публічну сторінку, щоб побачити всю історію листування в коментарях.

image7_ua.png

Ось так просто, не йдучи з Бітрікс24 можна обговорювати важливі питання із зовнішніми учасниками, яких немає у вашому Бітрікс24

Працюйте і спілкуйтеся із задоволенням, в Бітрікс24!

До уваги Адміністраторів!

Для спілкування із зовнішніми користувачами через email з послугою Свій домен (тариф Компанія) ваш Бітрікс24 повинен бути доступний з інтернету, а для домену порталу повинна бути обов'язково вказаний MX-запис поштового сервера Бітрікс24: mail-001.bitrix24.com. Для цього зверніться до адміністратора вашого домену. Для інших тарифних планів Бітрікс24 ніяких налаштувань робити не потрібно.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24