top_ua
Вхід

Підтримка24

Написати листа... з Живої стрічки!

Рейтинг:

Спілкування з партнерами, клієнтами, колегами по бізнесу – тепер все це всередині вашого Бітрікс24.

Відправити лист, потім відповісти, підключити нових учасників, копіювати відповіді на стрічку щоб підключити до обговорення співробітників і ще багато різних сценаріїв. Раніше це доводилося робити в пошті й стежити за комунікаціями всередині компанії та за її межами окремо.

Все змінилося! Бітрікс24 дозволить вам об'єднати внутрішні та зовнішні комунікації в звичному інтерфейсі Живої стрічки.

Створіть пост та вкажіть в отримувачах e-mail

Уже звичний сценарій публікації повідомлень у Живій стрічці тепер дозволить вам вказати в одержувачах не тільки внутрішніх співробітників компанії, але і залучити до обговорення зовнішніх, просто вказавши їх e-mail

відправлення листа із Живої стрічки1.jpg

Ви напевно знаєте як звуть вашого співрозмовника, тому зможете вказати його ім'я, щоб інші учасники обговорення могли звернутися до нього.

відправлення листа із Живої стрічки.png

В одержувачах, як і раніше, можна вказати своїх співробітників, екстранет користувачів і зовнішні e-mail. Співробітники отримають повідомлення і побачать ваше повідомлення Живій стрічці, а зовнішні одержувачі побачать лист в своїй електронній пошті.

Для листів спеціально зроблений новий шаблон, в заголовку якого буде вказано назву вашої компанії, а в самому листі пост з Живої стрічки. 

Одержувач бачить автора листа, кому він адресований, і звичайно, сам зміст. Всі прикріплені картинки, файли, посилання – все це також буде доступно в листі.

відправлення листа із Живої стрічки3.png

Так як лист містить всю необхідну інформацію, на нього можна відразу відповісти, залишити коментар і навіть вкласти файли.

відправлення листа із Живої стрічки4.png

Відповідь приходить у ваш Бітрікс24 у вигляді коментаря до поста.

відправлення листа із Живої стрічки5.jpg

Якщо написати коментар з Бітрікс24, зовнішні одержувачі також отримають новий лист з останнім коментарем 

Якщо пост вимагає не просто швидкої відповіді, а тягне за собою обговорення, то звичайно, спілкуватися в пошті стає не зручно і для такого сценарію ми пропонуємо зовнішньому співрозмовнику перейти на публічну сторінку, де він зможе продовжити спілкування.

відправлення листа із Живої стрічки6.png

На сторінці він зможе залишити свій коментар, отримувати миттєві коментарі від інших учасників, а також повноцінно працювати з файлами через хмарні сервіси Google Docs або MS Office Online.

Посилання на публічну сторінку надійно захищене та не індексується.

Додайте нового учасника обговорення

Ще одним сценарієм роботи з поштою є додавання нового учасника до обговорення. Як і всередині компанії, ви можете в будь-який момент залучити до обговорення в стрічці зовнішнього учасника, просто вказавши його e-mail.

Він отримає лист з повідомленням і зможе перейти на публічну сторінку, щоб побачити всю історію листування в коментарях.


відправлення листа із Живої стрічки7.jpg

Ось так просто, не йдучи з Бітрікс24 можна обговорювати важливі питання із зовнішніми учасниками, яких немає у вашому Бітрікс24.

Працюйте і спілкуйтеся із задоволенням, в Бітрікс24!

До уваги Адміністраторів!

Для спілкування із зовнішніми користувачами через email з послугою Свій домен (тариф Компанія) ваш Бітрікс24 повинен бути доступний з інтернету, а для домену порталу повинна бути обов'язково вказаний MX-запис поштового сервера Бітрікс24: mail-001.bitrix24.com. Для цього зверніться до адміністратора вашого домену. Для інших тарифних планів Бітрікс24 ніяких налаштувань робити не потрібно.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло