top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Можливі проблеми при підключенні та використанні апаратів

Рейтинг:
На сьогодні є величезний вибір різних моделей ip-телефонів від різних виробників.

1. Для підключення апарату до облікового запису співробітника найголовнішою вимогою є можливість введення довгої адреси сервера.

Коли ви вмикаєте підтримку апарату в розділі Телефонія - Користувачі, вам буде доступно три види даних, які потрібно зазначати в налаштуваннях апарата:
- сервер (має вигляд ip.b24-хххх-хххххххххх.bitrixphone.com - 38 символів)
- логін (має вигляд phoneID, де ID - це ідентифікатор співробітника на порталі)
- пароль (спочатку видається автоматично, але можливо задати свій)

Якщо в налаштуваннях апарата можна ввести мінімум 38 символів в адресі сервера, то такий апарат неможливо буде підключити. Адреса сервера в 38 символів - це найкоротший, що може бути зазначений з нашого боку.

Конкретний приклад апаратів:
- Для апарату DLink DPH-150S підключення можливо (можна ввести 38 символів на адресу сервера в налаштуваннях апарата)
- Для апарату DLink DPH-150SE підключення неможливо (поле введення адреси сервера не дає ввести 38 символів, тільки меншу кількість).
Також для апаратів Yeastar Neogate TE100 підключення буде неможливо з аналогічної причини.

2. При підключенні апарату також бажано використання заводських налаштувань апарату.
Наприклад, апарати від виробника Yealink працюють коректно тільки при використанні заводських налаштувань.

3. Для апаратів бажана остання версія прошивки.
Наприклад, апарати виробника Escene працюють коректно тільки при наявності останньої версії прошивки.

4. Апарат повинен працювати по протоколу TCP або UDP, так як сервер ip.b24-хххх-хххххххххх.bitrixphone.com працює тільки за цими протоколами.
Якщо апарат підтримує роботу обох протоколів, то краще використовувати UDP.

5. На апараті повинен бути вимкнено STUN-сервер, так як через це можуть виникнути проблеми з проходженням трафіку через NAT, що призводить до обривів розмов через апарат.

6. В налаштуваннях роутера (маршрутизатора), який роздає інтернет у вашому офісі, повинна бути відключена опція SIP - ALG. Якщо опція включена, вона також призводить до обривів розмов через апарат.

Приклади налаштувань різних моделей апаратів, надані нашими користувачами Бітрікс24, можливо знайти в документації.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери