top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Аналітичні звіти по рахунках

Рейтинг:
Бажаєте отримати загальну картину по роботі з клієнтами в CRM або оцінити ефективність конкретного менеджера - в цьому вам допоможуть нові аналітичні звіти в CRM

Воронка по рахунках показує розподіл рахунків по статусах. Як і в угодах, сам графік - це класична воронка, а конкретну кількість рахунків в кожному статусі відображено числом збоку.

Сумовий блок. Звіт показує відразу декілька сумових показників по рахунках:

  • Активні рахунки - це ті, з якими працювали в звітний період. Дата виставлення, дата зміни статусу, а також завершені справи - всі це впливає на активність рахунку.
  • Оплачені рахунки - які перейшли в статус Оплачено в звітний період;
  • Очікувані до сплати - це різниця між активними та оплаченими рахунками.

Прострочені рахунки.Кожен рахунок має термін оплати, але світ не ідеальний, тому існує ризик, що ваш клієнт вчасно не сплатив рахунок. Наступні звіти покажуть менеджеру та керівникові кількість та суму прострочених рахунків

Заборгованості та оплати. Звіт показує динаміку оплат та заборгованостей в періоді. Керівник та менеджер можуть оцінити ефективність роботи, так як на графіку виводяться відразу декілька показників:


  • Активні рахунки - за якими йшла робота в звітний період;
  • Прострочені - термін сплати яких був прострочений в цьому звітному періоді;
  • Оплачені - ті рахунки, які перейшли в статус Оплачено в звітний період
  • Очікувані до оплати - це рахунки, які поки знаходяться в роботі, але ще не оплачені.


Рейтинг. Змагальний момент, в такому звіті менеджер бачить суму сплачених рахунків, за які він відповідальний, а також двох найближчих суперників.

Робота з рахунками по співробітниках. Показники аналогічні верхньому звіту Заборгованості та сплати, але на відміну від нього, поточний звіт доступний тільки керівнику та показує дані в розрізі співробітників.

Оцінити обсяг робіт за активними рахунками, скільки рахунків сплачено, скільки очікують оплат всю цю інформацію керівник бачить по кожному співробітнику та може оцінити і навіть порівняти ефективність кожного з них.


Контроль оплат виграних угод. Виграна угода - половина справи, адже важливо отримати від клієнта оплату. Графік показує менеджеру та керівникові суму виставлених рахунків за виграними операціями та суму угод, за якими поки немає рахунку.

Таким чином, ми підштовхуємо менеджера завершити роботу з угодою, виставити рахунок. 


Звіти збираються для менеджера та для керівника автоматично. Менеджер бачить дані тільки за своїми документами, до яких має доступ, керівник в свою чергу бачить повну картину по всіх рахунках.

Як і в будь-якому іншому розділі, ви маєте можливість змінити налаштування будь-якого звіту, вивести інші цифри, суми, створити новий звіт, а також аналізувати дані по своїм призначеним для користувача полях. Нагадаю, що налаштування своїх полів виконуються на сторінці CRM - Налаштування - Налаштування форм та звітів - Аналітичні звіти.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери