top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Аналітичні звіти по лідах

Рейтинг:

Хороший керівник завжди тримає руку на пульсі своєї компанії. Для цього йому потрібен хороший інструмент, який дозволить легко і швидко отримати дані про будь-який нюанс процесу продажів.

У Бітрікс24 ми підготували стандартні аналітичні звіти по кожному розділу: будь то ліди, угоди, рахунки або контакти. В пару кліків ви можете налаштувати і отримати воронку продажів, графік конверсії, ефективність менеджерів і багато іншої корисної інформації :)

У цій статті ми розглянемо звіти, які можна отримати для лідів.

Як це працює?

Перейдіть у розділ CRM - Ліди - Звіти:

Це зведена сторінка звітів, яка складається з окремих блоків. Спочатку ви задаєте звітний період за допомогою фільтра в верхній частині. Потім ви можете налаштувати кожен блок, додати, видалити або перемістити його.

Звіти формуються автоматично. Менеджер побачить тільки звіти за своїми даними, а керівник може ознайомитися з усією картиною.

Воронка по лідах

Воронка - основний інструмент аналітики, який наочно показує ефективність процесу за статусами. В цьому випадку - ефективність обробки вхідних лідів.

Зверху - загальна кількість клієнтів, що надійшли, а в самому низу - кількість якісних лідів. Воронка лідів дозволяє легко визначити, на якому етапі ви втрачаєте потенційних покупців :)

Джерела лідів

Кругова діаграма дозволяє визначити найефективніше джерело нових клієнтів.

Якщо ви використовуєте для роботи з клієнтами кілька телефонних номерів - цей звіт стане ще кориснішим. Створіть для кожного номера своє джерело надходження лідів - і діаграма покаже який номер в лідерах:)

Конверсія

Кількість лідів - це завжди добре, але куди важливіше ефективність їх обробки. Блок конверсії покаже числові показники роботи з лідами. Всього в звітах є п'ять категорій:

  • Нові - свіжі ліди, що надійшли за звітний період.
  • Активні - ліди, по яким створювалися справи і велася робота.
  • Забуті - ліди, з яким після створення ніхто не працював. Часто контакти надходять в систему в великій кількості і деякі з них залишаються без уваги.
  • Сконвертовані - ліди, які пройшли повний процес і були перетворені в контакти, компанії і угоди.
  • Забраковані - ліди, які з якоїсь причини не привели до результату і були закриті як неякісні.

Цифрові показники підкріплюються значеннями конверсії і втрат. У них міститься відсоток успішно оброблених лідів і відсоток втрачених клієнтів.

Для наочності, вище представлені розрахунки відображені у вигляді графіка конверсії за період:

Обробка лідів по співробітникам

Крім загальної картини, можна поглянути на графік ефективності роботи кожного менеджера окремо.

Рейтинг

Куди ж без елементів змагання? Рейтинг покаже яке місце ви посіли з того чи іншого показника, а також ваших найближчих переслідувачів :)


Змінюйте налаштування будь-якого звіту, додавайте і розміщуйте блоки так як зручно саме вам і своєчасно отримуйте всю необхідну інформацію.


Варто почитати:


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери