top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відкриті чати

Рейтинг:
Створюйте відкриті чати, в яких зможуть брати участь співробітники компанії. Відкритий чат побачать всі ваші колеги. 

Як працюють відкриті чати



У відкритому чаті рекомендується обговорювати важливі моменти, які цікаві всій компанії або групі співробітників. 

08-08-2017 10-55-10.jpg

Щоб створити відкритий чат, натисніть іконку у верхній панелі й виберіть "Відкритий чат" у випадаючому списку. Зверніть увагу, ваше перше повідомлення в чаті дуже важливо - воно стане описом чату для нових учасників. 

08-08-2017 10-58-47.jpg
 
На відміну від загального чату, перед тим як «потрапити» в чат, в нього потрібно вступити. Повідомлення про новий створений чат буде відправлено в Загальний чат. Всі співробітники компанії зможуть подивитися листування чату і при бажанні вступити в нього. 

Сповіщення про новий відкритий чат


В чаті можна відключити сповіщення та не отримувати оповіщення про нові повідомлення та дії учасників чату. 

Вся історія листування зберігається. При необхідності можна буде швидко знайти потрібне повідомлення. 
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Наталья Грихина

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24