В рамках роботи з телефонією Бітрікс24 можливо також використання IP-телефонів або софтфонів. Нижче буде описано алгоритм підключення софтфона Zoiper для Android, найпопулярнішого серед наших користувачів.
Будь ласка, зверніть увагу, ми не гарантуємо 100% роботу софтфонів або іншого стороннього обладнання. При виникненні проблем в роботі стороннього обладнання, необхідно звертатися до виробника для подальшої діагностики.
Перш за все, необхідно встановити собі цей застосунок на Android. Після встановлення і запуску програми потрібно буде додати собі в застосунок обліковий запис зі сторінки Телефонія - Користувачі (дана сторінка доступна тільки адміністратору порталу).
1. Відкрийте в застосунку вкладку "Налаштування" і оберіть пункт "Облікові записи":
2. Оберіть "Додати обліковий запис":
3. У Вас вже є обліковий запис (взяти його дані потрібно буде з розділу Телефонія - Користувачі). Тому на питання "Do you already have an account (username or password)?" потрібно відповісти "Так":
4. Наступним кроком потрібно обрати "Manual configuration":
5. Тип облікового запису - "SIP":
6. Обов'язковими для заповнення є Ім'я облікового запису, Сервер, Ім'я користувача і Пароль. Інші налаштування додаткові, налаштовувати їх не потрібно:
Підключення софтфона Zoiper для Android
Рейтинг:
Поділитися:

Автор: Дар'я Глущенко
28 Серпня 2018
Дякую, допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Прочитайте готові відповіді
Налаштування Живої стрічки
Робота з завданнями
Зовнішній вигляд чату
Чат-боти
Інструменти групи
Спільна робота співробітників
Налаштування сайтів
Старт
Ліди
Звіти, імпорт та експорт, дублікати
Угоди
Мої справи
Стрічка
Звіти
Воронка продажів
Історія
Віджет на сайт
Налаштування
Способи оплати
Права доступу
Автоматизація
Інтеграції
Інтеграція з інтернет-магазином
Нумератор
Загальні питання
Підготовка до роботи
Як працювати з модулем обміну
Вивантаження звітів з 1С в Бітрікс24
Співробітники
Структура компанії
Бізнес-процеси в Бітрікс24
Створення бізнес-процесів
Налаштування бізнес-процесів
Шаблони бізнес-процесів
Дії бізнес-процесів
Вебхуки
Для розробників
Питання по роботі застосунку
Графік відсутностей
Робочі звіти
Збори та планерки
Підключення у Відкритих лініях
Детальна статистика
Права доступу
Приклади додаткових налаштувань
Можливі помилки підключень каналів
Паролі застосунків
Підключення телефонії
Оренда номеру
Підключення своєї АТС
Права доступу
Голосове меню (IVR)
Налаштування телефонії
Робота з десктоп-застосунком