top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Розширена Телефонія

Рейтинг:

У «Бітрікс24» базова Телефонія включена в безкоштовний тариф, з яким 12 співробітників можуть працювати без обмежень за часом. Це достатній набір інструментів для роботи невеликої компанії, з CRM, інструментами комунікацій, контролю та управління.

Додатково є розширені інструменти, які доступні в комерційних тарифах, починаючи з «Проект+» за 499 гривень на місяць.

У безкоштовної телефонії діють деякі обмеження, всі вони відзначені іконкою «замок» (всі налаштування доступні в розділі Телефонія - Управління номерами при натисканні на кнопкуНастроить, в залежності від того, чим ви користуєтеся):

Доступно в расширенных инструментах

У безкоштовній телефонії встановлено обмеження на 100 записів в календарний місяць. Коли у вас буде записано 100 дзвінків, запис продовжиться тільки в наступному місяці. У Розширеній телефонії цього обмеження немає.

У безкоштовній телефонії дзвінок надходить на одного із співробітника, зазначених в черзі. У розширеній телефонії дзвінок надійде всім вибраним вільним співробітникам відразу, та клієнтові відповість той, хто першим прийме дзвінок.

Оцінка розмови є лише в Розширеній телефонії. Після розмови Бітрікс24 автоматично попросить клієнта оцінити якість розмови. Ви можете використовувати вже готову запис з проханням оцінити розмову або завантажити свій файл у форматі mp3.

Визначення джерела дзвінка за номером телефону (для CRM) - тільки в Розширеній телефонії.

Голосове меню (IVR) – також тільки у розширеній Телефонії.

Обдзвон – можна обирати клієнтів з ваших Контактів та відправити їх перелік відповідальному менеджеру, який з ними зв'яжеться у вказаний час прямо із своєї справи у CRM.

Налаштування прав доступу в Телефонії – лише в Розширеній Телефонії, починаючи з тарифу «Команда».

Детальне порівняння безкоштовної та розширеної телефонії



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери