top_ua
Вхід

Підтримка24

Опції телефонії на комерційних тарифах

З 1-го січня 2021-го року телефонія Бітрікс24 доступна тільки на комерційних тарифах Бітрікс24. Сюди входять всі підключення – оренда номера Бітрікс24, підключення через REST-застосунки та через SIP-конектор.

Залежно від тарифу в телефонії Бітрікс24 діють деякі обмеження – всі вони відзначені іконкою «замочок» (всі налаштування доступні в розділі Телефонія – Підключення при натисканні на кнопку Налаштування номерів і вибору номера, в залежності від того, чим ви користуєтеся:

Одночасний дзвінок на всіх вільних співробітників в черзі – вхідний дзвінок надходить одночасно всім вільним операторам з групи відповідальних, і клієнтові відповість той, хто першим прийме дзвінок.

Перенаправлення пропущеного виклику (дзвінка без відповіді) – ви можете обрати, як буде оброблений такий виклик: відправлений на автовідповідач, на телефон відповідального співробітника або на вказаний номер, дзвінок буде очікувати вільного оператора або буде спрямований взагалі в іншу групу операторів.

Перехоплення дзвінків у групі та з телефонного апарату – якщо  оператор відійшов, а у цем момент є вхідний дзвінок на цього оператора, то інший оператор з цієї групи відповідальних може перехопити дзвінок і відповісти на нього.

Визначення джерела дзвінка за номером телефону (для CRM) – вкажіть різні номери телефонів у різних рекламних кампаніях і дуже легко проаналізуйте ефективність кожного каналу.

Вибір номера для вихідних дзвінків – ви можете прямо перед дзвінком обрати, з якого підключення дзвонити клієнтові (якщо у вас кілька номерів).

Оцінка розмови – після розмови Бітрікс24 автоматично попросить клієнта оцінити її якість. Ви можете використовувати вже готовий запис з проханням поставити оцінку або завантажити свій файл у форматі .mp3.

Голосове меню (IVR) – за допомогою налаштованого багаторівневого меню здійснюється маршрутизація телефонних дзвінків через тональні команди з телефону клієнта. На тарифах CRM+, Старт+ і Команда доступно тільки 2 рівня меню.

Обдзвін – можна обрати клієнтів з ваших Контактів і відправити їх список відповідальному менеджеру, який з ними зв'яжеться в зазначений час прямо зі своєї Справи в CRM.

Налаштування прав доступу в телефонії – ви можете надати права співробітникам для доступу до дзвінків, до статистики й до налаштування телефонії.

На тарифах Завдання+ і Старт+ встановлено обмеження на записи дзвінків на календарний місяць – 100 і 500 відповідно. Коли у вас буде записано 100 або 500 дзвінків, запис продовжиться тільки в наступному місяці. У старших тарифах цього обмеження є.

На тарифі Завдання+ можна створити тільки 1 чергу з 3 операторами. Також на цьому тарифі недоступні можливості:

  1. одночасний дзвінок на всіх вільних співробітників у черзі;
  2. перенаправлення пропущених дзвінків;
  3. перехоплення дзвінків у групі та з телефонного апарату;
  4. визначення джерела дзвінка за номером телефону (для CRM);
  5. експорт у Excel деталізації дзвінків;
  6. обдзвін;
  7. оцінка клієнтом якості розмови IVR (голосове меню).

Детальне порівняння тарифів.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло