top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Початок роботи в CRM

Рейтинг:

CRM (Customer Relationship Management System - система управління взаємовідносинами з клієнтами) – це система управління продажами.

CRM оптимізує роботу з клієнтами та супроводжує їх від першого контакту до фінальної угоди.

Як же почати роботу з CRM в Бітрікс24?

Налаштовуємо CRM

Кожна компанія по-своєму унікальна. Тому перш за все слід налаштувати систему під специфіку вашого бізнесу.

Основні параметри розташовані в розділі CRM - Налаштування.

Варто почитати:

Додаємо ліди

CRM оптимізує роботу з клієнтами. Тому наш наступний крок - додати цих самих клієнтів:)

Почнемо зі створення нових лідів. Лід - це холодний контакт, зачіпка з потенційним клієнтом. Це будь-яка мінімальна інформація - будь то номер телефону, адреса електронної пошти або повідомлення з соціальної мережі.

Дізнайтеся більше в статті Що таке лід та як з ним працювати?

Існує кілька способів додати лід:

  • Занести їх вручну
  • Імпортувати готовий список
  • CRM-форми та віджет на сайті
  • Вхідні листи та дзвінки

Кожен лід - це потенційний клієнт, тому важливо ефективно працювати з кожним лідом.

Варто почитати:

Опрацьовуємо ліди

Тепер наше завдання - привернути клієнта, запланувати дзвінки, листи та зустрічі.

Вся історія спілкування з клієнтом зберігається в CRM - ви завжди будете в курсі поточного стану справ.

Ппісля успішної обробки ми конвертуємо лід в контакт або компанію, а в разі продажу - в угоду.

Натисніть Завершити обробку ліда та виберіть потрібний результат зі списку:

Робота з лідом закінчена - він залишиться в CRM та буде прив'язаний до нових елементів.

Як же елементи CRM пов'язані між собою?

На схемі видно, що справи (завдання, зустрічі, дзвінки, листи) є у всіх елементів.

Плануємо справи

Що ж таке справи в CRM? Це будь-яка запланована активність - передзвонити клієнтові, вислати пропозицію, провести презентацію тощо.

Поточні справи можна переглянути в розділі Мої справи. Тут ви побачите всі справи: як заплановані, так і виконані для будь-яких елементів (лідів, контактів, компаній та угод).

Спеціальні лічильники підкажуть, скільки справ вимагають вашої уваги:

Счетчики.png
Варто почитати:

Історія

Вся історія взаємодій з клієнтами розташована в розділі CRM - Історія.

История.png

У кожного елемента (лід, контакт, компанія, угода) є своя картка. У ній ви можете переглянути інформацію, останні події та заплановані справи.

Тут же одним кліком можна додати нову справу або залишити коментар.

Варто почитати:

Працюємо з угодами

Кінцева мета будь-якого бізнесу - продаж товарів та послуг, тобто угода.

На етапі створення угоди ми додаємо товари, які купує клієнт.

Ми можемо створити товари прямо в угоді (вкладка Товари) або вибрати їх з каталогу.

В угоді ми продовжуємо спілкування з клієнтом - обговорюємо деталі покупки, дзвонимо, пишемо та виставляємо рахунки.

Нарешті угода укладена, та ми успішно її закриваємо.

Варто почитати:

Воронка продажів та звіти

Аналіз процесу продажів - важлива частина розвитку бізнесу.

Побудуйте воронку продажів та швидко оцініть результати роботи компанії. Для цього перейдіть у розділ CRM - Воронка продажів.

Графік показує кількість угод на кожній стадії роботи.

Для більш глибокого аналізу перейдіть в режим Звіти

Тут ви знайдете всі основні показники, звіти та докладну статистику.

Варто почитати:
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло