Якщо при спробі здійснення вихідного дзвінка або прийомі вхідного дзвінка у вас постійно висить статус "Встановлення з'єднання":
Тоді потрібно перевірити наступні моменти:
1. Чи дотримані всі технічні вимоги.
2. Можливо firewall на вашому комп'ютері блокує трафік; потрібно вимкнути антивірус і повторити дзвінок.
3. У разі проблеми з firewall, для повноцінної роботи повинні бути виконані технічні вимоги.
4. Можливо, що при роботі через браузер передається невірний закешований файл з CDN. Рішенням може послужити встановлення десктоп-застосунку.
Постійне "Встановлення з'єднання"

Автор: Дар'я Глущенко
Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Прочитайте готові відповіді
Новинки місяця
Як працювати зі стрічкою Новин
Налаштування стрічки Новин
Робота із завданнями
Дзвінки
Зовнішній вигляд чату
Чат-боти
Інструменти групи
Диск
Календарі та події
Синхронізації календарів
Як створювати сайти
Налаштування сайтів
Налаштування магазину
Центр продажів (beta)
Як працювати з центром продажів