top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Постійне "Встановлення з'єднання"

Рейтинг:
Якщо при спробі здійснення вихідного дзвінка або прийомі вхідного дзвінка у вас постійно висить статус "Встановлення з'єднання":

Тоді потрібно перевірити наступні моменти:
1. Чи дотримані всі технічні вимоги.
2. Можливо firewall на вашому комп'ютері блокує трафік; потрібно вимкнути антивірус і повторити дзвінок.
3. У разі проблеми з firewall, для повноцінної роботи повинні бути виконані технічні вимоги.
4. Можливо, що при роботі через браузер передається невірний закешований файл з CDN. Рішенням може послужити встановлення десктоп-застосунку.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери