top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як з вами зв'язатися? Чи є телефон технічної підтримки?

Рейтинг:
Служба технічної підтримки компанії «Бітрікс24» надає підтримку партнерам компанії, покупцям, а також всім користувачам «Бітрікс24».

Користувачам «Бітрікс24» доступні готові відповіді на найбільш поширені питання,  відео уроки и навчальний курс по «Бітрікс24». 
Користувачі некомерційного тарифу можуть також додати побажання, повідомити про помилку.

Для користувачів комерційних тарифів доступна підтримка прямо в «Бітрікс24» - досить перейти на тариф за 399 гривень в місяць і співробітники технічної підтримки консультуватимуть в онлайн-чаті. 

Якщо у вас не виходить авторизуватися або немає доступу до вашого «Бітрікс24», будь ласка, подивіться можливі варіанти вирішення проблеми.

Підтримка працює з 10:00 до 19:00 за київським часом з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та святкових днів.

Якщо вам потрібна допомога в налаштуванні або доопрацювання «Бітрікс24», зверніться до наших партнерів. Це професійні веб-інтегратори, веб-студії, які мають досвід і компетенціями щодо впровадження хмарної та коробкової версії «Бітрікс24». Заповніть, будь ласка, цю форму. Ми надішлемо ваші контакти партнерам, і вони з вами зв'яжуться.

Якщо у вас є питання з тарифів та цін, придбання ліцензії, оформлення та оплати замовлень або отримання бухгалтерських (закриваючих) документів, ви можете звернутися до відділу продажів «Бітрікс24» за номером (044) 392-77-72.

Успіхів у роботі)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери