При роботі з великим об'ємом інформації в CRM важливо швидко знаходити та фільтрувати потрібні елементи.
Як працює пошук в Бітрікс24? Просто почніть вводити запит в рядок пошуку - та список тут же покаже відфільтровані дані.
Пошук за номером телефону
Якщо ми введемо в рядок пошуку цифри - фільтр буде шукати елементи за номером телефону.
Для коректного пошуку бажано вводити не менше трьох цифр.
Фільтр знайде телефон, навіть якщо цифри розбиті роздільником - пробілами, дужками та дефісами.
Пошук за іменем та електронною поштою
Якщо ми введемо в рядок пошуку літери - фільтр буде шукати елементи по імені, прізвищу, по батькові клієнта або відповідального.
Також фільтр враховує й адреси електронної пошти.
Ми можемо ввести будь-яку кількість букв, але фільтр буде шукати їх на початку слова або як окреме слово.
Тобто по запиту "ха" Бітрікс24 знайде значення: Харитон, Харламов и Ю Чже Ха, але не знайде Кухаренко.
Як працює фільтр?
Фільтр - більш гнучкий варіант пошуку за конкретними полями.
Якщо ми не вказали значення полів - порожній фільтр за замовчуванням покаже всі елементи.
Як тільки ми вкажемо, що хочемо знайти, наприклад, усіх власників собак великих розмірів - фільтр покаже тільки відповідні елементи.
Фільтр знайде елементи навіть за фрагментом значення.
Якщо виконуєте пошук за полями Справи і Відповідальний, то буде враховуватися відповідальний за справи, а не за елемент CRM. Наприклад, обираєте в фільтрі себе в ролі відповідального, а статус справи Прострочено. Ви побачите всі картки, у яких прострочені саме ваші справи, незалежно від того, хто є відповідальним за сам елемент.
Як знайти елементи з незаповненим полем?
Наприклад, для всіх клієнтів нашого магазину ми вказуємо розмір їх чотирилапих улюбленців, щоб врахувати їх габарити і правильно підібрати для них нашийник, поводок або навіть одяг :) .
І ми хочемо знайти всіх клієнтів, у яких не вказано розмір їх собак.
Для цього перейдемо в налаштування даного поля в розділі CRM - Налаштування - Налаштування форм та звітів - Користувальницькі поля.
Нас цікавлять угоди та поле Розмір собаки.
Перейдемо на вкладку Список і додамо новий елемент списку - Не вказано. Також зробимо цей варіант значенням за замовчуванням.
Готово! Тепер в фільтрі ми можемо вибрати значення поля Не вказано та знайти всіх клієнтів, у яких не зазначено розмір їх чотирилапих улюбленців.