top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Пошук елементів CRM за допомогою фільтра

Рейтинг:

При роботі з великим об'ємом інформації в CRM важливо швидко знаходити та фільтрувати потрібні елементи.

Як працює пошук в Бітрікс24? Просто почніть вводити запит в рядок пошуку - та список тут же покаже відфільтровані дані.

Пошук по номеру телефона

Якщо ми введемо в рядок пошуку цифри - фільтр буде шукати елементи за номером телефону.

Для коректного пошуку бажано вводити не менше трьох цифр.

Фільтр знайде телефон, навіть якщо цифри розбиті роздільником - пробілами, дужками та дефісами.

Пошук по імені та електронній пошті

Якщо ми введемо в рядок пошуку літери - фільтр буде шукати елементи по імені, прізвищу, по батькові клієнта або відповідального.

Також фільтр враховує і адреси електронної пошти.

Ми можемо ввести будь-яку кількість букв, але фільтр буде шукати їх на початку слова або як окреме слово.

Тобто по запиту "ха" Бітрікс24 знайде значення: Харитон, Харламов и Ю Чже Ха, але не знайде Кухарин.

Як працює фільтр?

Фільтр - більш гнучкий варіант пошуку по конкретним полям.

Якщо ми не вказали значення полів - порожній фільтр за замовчуванням покаже всі елементи.

Як тільки ми вкажемо, що хочемо знайти, наприклад, всіх власників джипів - фільтр покаже тільки відповідні елементи.

Фільтр знайде елементи навіть за фрагментом значення.



Як знайти елементи з незаповненим полем?

Наприклад, для всіх клієнтів нашої автомийки ми вказуємо засіб пересування.

І ми хочемо знайти всіх клієнтів, у яких не вказаний тип транспортного засобу.

Для цього перейдемо в налаштування даного поля в розділі CRM - Налаштування - Налаштування форм та звітів - Поля користувача.

Нас цікавлять угоди і поле Тип транспорта.

Перейдемо на вкладку Список і додамо новий елемент списку - Не вказаний. Також зробимо цей варіант значенням за замовчуванням.

Готово! Тепер в фільтрі ми можемо вибрати значення поля Не вказаний та знайти всіх клієнтів з незаповненим видом транспорту.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери