top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як створити завдання?

Рейтинг:

Головний інструмент для планування і регулювання робіт всередині компанії - це Завдання. Це неймовірно популярний інструмент, за допомогою якого величезна кількість компаній організовують свій робочий процес.

Перейдіть у розділ Завдання и натисніть кнопку Додати завдання у правому верхньому кутку.

Основні налаштування завдань

Для створення завдання потрібно визначити його основні параметри.

Перейти до даної форми також можна з будь-якої сторінки. Для цього натисніть на кнопку, що висвічується при наведенні на пункт меню Завдання.

Вкажіть назву і детальний опис завдання. У назві рекомендую вказувати коротко суть робіт - так буде легше орієнтуватися в списку завдань, особливо якщо їх дуже багато.

Чек-листдозволяє створювати власний перелік дій, пункти якого можна відзначати як виконані. Його дуже зручно використовувати для фіксування етапів виконання будь-якого великого завдання.

Підняти пріоритет завдання можна по кліку на опцію Це важливе завдання в правому верхньому куті форми. Так відповідальний співробітник зможе зрозуміти, що завдання потрібно виконати терміново.

Важлива властивість завдання - це Крайній термін. Дедлайни можна визначати як за допомогою календаря, так і вручну. За допомогою посилання Планування термінів вказуються додаткові параметри щодо часу виконання завдання.

Хто бере участь у виконанні завдання?

Для задач існують 4 ролі: Відповідальний, Постановник, Співвиконавець і Спостерігач.

  • Відповідальний - той, хто безпосередньо буде виконувати завдання.
  • Постановник - співробітник, який призначив завдання. Саме постановнику потрібно буде підтверджувати його виконання.
  • Співвиконавці - співробітники, які будуть допомагати виконувати завдання, якщо необхідно. Вони мають ті самі права в завданні, що і Відповідальний.
  • Спостерігачі - співробітники, які стежать за виконанням завдання, отримують сповіщення і можуть залишати коментарі, але напряму у виконанні не беруть участь.

Вкладка Ще

По посиланню Ще розташований ряд налаштувань, що стосуються виконання завдання: дозволити змінювати відповідальному терміни завдання, пропустити вихідні і свята, прийняти роботу після завершення та багато інших.

Можна навести курсор миші на іконку зі знаком питання поряд з кожною опцією, щоб прочитати її детальний опис.

Додаткові налаштування завдань

Для деяких завдань потрібно вказати особливі налаштування, щоб більш точно організувати їх виконання. Клікніть на посилання Додатково та визначте додаткові опції створюваного завдання.

Тут можна:

  • Прив'язати завдання до певного проекту.
  • Включити облік часу.
  • Встановити нагадування. Можна додати відразу кілька нагадувань та обрати, кому нагадати про завдання: відповідальному, постановнику або собі.

    Повідомлення буде відправлено на електронну адресу співробітника або в якості особистого повідомлення.
  • Опція Повторювати завдання дозволяє створити новий шаблон завдання.
  • При створенні можна відразу вказати, що створюється підзавданняча.
  • До задачі можна прив'язати елементи CRM за допомогою відповідного поля.
    Завдання, прив'язане до елементу CRM, відобразиться в картці на закладці Справи та з'явиться на сторінці Мої справи відповідального за її виконання.

Ще до завдання можна додати теги, які дозволять швидко знайти його, а також пов'язані або попередні завдання.


Коли всі необхідні налаштування виконані, створіть завдання і приступайте до роботи над ним :)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери