top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

SIP АТС - змінити канал переадресації

Рейтинг:

Переадресація, за фактом, - це вихідний дзвінок. В рамках використання підключеної SIP АТС є можливість змінювати канал переадресації.

Коли це актуально?

  1. Вихідні дзвінки (а, значить, і переадресація) з якихось причин не працюють через інтеграцію з АТС (проблеми з сумісністю, заборона з боку АТС на дзвінки через інтеграцію і тощо)
  2. Ви бажаєте приймати дзвінки через одне АТС-підключення, а здійснювати переадресацію через інше АТС-підключення.

Як змінити канал переадресації?

Відкрийте розділ Телефонія > Підключення > Підключити свою АТС, оберіть підключення, в якому бажаєте змінити канал переадресації:

Как поменять канал переадресации

Знайдіть в налаштуваннях обробки дзвінків пункт Номер для перенаправлення та активуйте чек-бокс Змінити номер для перенаправлення:

Изменить номер для перенаправления


Залежно від можливостей телефонії, що використовуються, на вибір можуть бути доступні:

  • Орендований номер – якщо орендуєте номер в розділі Телефонія > Управління номерами > Орендувати номер.

  • Інші АТС-підключення – якщо у вас більше одного підключення в розділі Телефонія > Підключення > Підключити свою АТС, тто ці підключення також будуть доступні для використання.


Важливо! Можливість зміни каналу переадресації доступна тільки для АТС-підключень, для орендованих номерів такої можливості немає. Також ви не побачите в списку доступних каналів поточний, оскільки він завжди стоїть за замовчуванням, поки ви це не зміните..



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло