top_ua
Вхід

Підтримка24

SIP АТС - змінити канал переадресації

Рейтинг:

Переадресація, фактично. є вихідним дзвінком. У рамках використання підключеної SIP АТС є можливість змінювати канал переадресації.

Коли це актуально?

  1. Ви хочете приймати дзвінки через інтеграцію з АТС, але здійснювати дзвінки за тарифами оператора Voximplant, не купуючи SIP-конектор.
  2. Вихідні дзвінки (а, значить, і переадресація) з якихось причин не працюють через інтеграцію з АТС (проблеми з сумісністю, заборона з боку АТС на дзвінки через інтеграцію тощо)
  3. Ви бажаєте приймати дзвінки через одне АТС-підключення, а здійснювати переадресацію через інше АТС-підключення.

Як змінити канал переадресації?

Відкрийте розділ Телефонія> Підключення > Налаштування номерів, оберіть підключення, у якому ви хочете змінити канал переадресації:

SIP ATC переадресація.jpg

У вкладці Інше включить опцію Номер для перенаправлення та оберіть потрібний номер.

SIP ATC переадресація2.png


Для перенаправлення на вибір можуть бути доступні: орендовані номери та інші SIP-підключення (офісні або хмарна SIP АТС, а також SIP-підключення через застосунки).

Важливо! Можливість зміни каналу переадресації доступна тільки для АТС-підключень, для орендованих номерів такої можливості немає.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло