Переадресація, фактично. є вихідним дзвінком. У рамках використання підключеної SIP АТС є можливість змінювати канал переадресації.
Коли це актуально?
- Ви хочете приймати дзвінки через інтеграцію з АТС, але здійснювати дзвінки за тарифами оператора Voximplant, не купуючи SIP-конектор.
- Вихідні дзвінки (а, значить, і переадресація) з якихось причин не працюють через інтеграцію з АТС (проблеми з сумісністю, заборона з боку АТС на дзвінки через інтеграцію тощо)
- Ви бажаєте приймати дзвінки через одне АТС-підключення, а здійснювати переадресацію через інше АТС-підключення.
Як змінити канал переадресації?
Відкрийте розділ Телефонія> Підключення > Налаштування номерів, оберіть підключення, у якому ви хочете змінити канал переадресації:
У вкладці Інше включить опцію Номер для перенаправлення та оберіть потрібний номер.
Для перенаправлення на вибір можуть бути доступні: орендовані номери та інші SIP-підключення (офісні або хмарна SIP АТС, а також SIP-підключення через застосунки).
Важливо! Можливість зміни каналу переадресації доступна тільки для АТС-підключень, для орендованих номерів такої можливості немає.