top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Як запрошувати співробітників?

Рейтинг:

Для додавання нових користувачів на ваш Бітрікс24, клікніть Запросити співробітників в Живій Стрічці.

Запрошувати нових співробітників може тільки адміністратор. Якщо потрібно щоб це міг робити хто завгодно, включіть опцію Дозволити всім запрошувати користувачів на портал в пункті Налаштування лівого меню.

Далі оберіть варіант додавання співробітника.

Швидка реєстрація

Швидка реєстрація - найпростіший шлях додати співробітників. Просто скопіюйте посилання на реєстрацію та надішліть його потрібним людям.

Коли вони перейдуть за секретним посиланням, то зможуть зареєструватися.



Додаткові налаштування

Формат реєстрації:

  1. Відкрита - всі зареєстровані користувачі будуть відразу додані у співробітники.
  2. Закрита - адміністратор повинен буде підтвердити додавання кожного користувача.

Якщо потрібна закрита реєстрація, але з деяких доменів хочете додавати без перевірки, то вкажіть їх в полі Дозволити вхід без підтвердження email для доменів.

Введіть Текст привітання на сторінці реєстрації, який побачать користувачі при переході на відповідну сторінку.

Запросити по email

Введіть email пользователей, яких хочете додати. Їм прийде запрошення з посиланням, за яким можна буде зареєструватися на вашому Бітрікс24.

Відразу можна визначити, в який відділ і робочі групи буде доданий новий співробітник.

Змінити Текст запрошення можна тільки на комерційних тарифах. Детальніше на сторінці порівняння тарифів

Зареєструвати

Ви можете самостійно зареєструвати нового співробітника на вашому Бітрікс24.

Вкажіть email, ім'я та прізвище нового співробітника, а також його посаду в компанії.

На вказану пошту прийдуть всі дані для входу, включаючи випадково згенерований пароль. Логіном користувача буде e-mail. Йому буде досить просто авторизуватися та почати працювати.

Запросити інтегратора

Інтегратор - особливий користувач, який допоможе налаштувати Бітрікс24 під робочі процеси саме вашої компанії: CRM, відкриті лінії, документообіг, телефонію, звіти та багато іншого.

Детальніше про процес запрошення можна дізнатися в окремій статті Запросити інтегратора.

Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло