top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Поля користувача в аналітичних звітах

Рейтинг:

За замовчуванням аналітичні звіти будуються за стандартними полями у CRM. Поля користувача і хочете отримувати аналітику також по ним? Все легко, потрібно виконати пару простих кроків.

Як додати поле користувача у звіт?

Зверніть увагу, що в аналітичні звіти можна додати тільки поля, що мають тип Число або Ціле число.

Перейдіть на сторінку CRM - Налаштування - Налаштування форм і звітів - Аналітичні звіти. Тут ви побачите список всіх елементів СRM і для кожного з них можете вказати свої поля користувача.

Розгорніть, наприклад, блок угоди і виберіть поля, які потрібні в звіті.

Окрім полів користувача, є можливість обрати поле, яке буде використовуватись для розрахунку підсумкової, загальної суми в звіті.

Для чого? За замовчуванням система працює таким чином, що сумою угоди вважається сума всіх товарів в ній, або сума, зазначена в полі Сума угоди. Але, якщо ви використовуєте інше поле і бажаєте його застосувати для розрахунку підсумкової суми, то вкажіть це поле (наприклад, сума доставки) і додайте його до суми товарів, якщо необхідно.

У цьому випадку, підсумковою сумою угоди буде вважатися сума доставки і додана до неї сума товарів, які вказані в угоді.

Обране поле буде застосовано до всіх звітів, де використовується сума документу.

Важливо врахувати, що після того, як всі поля будуть обрані, необхідно запустити перерахунок даних за посиланням "Провести оновлення": :

Це необхідно для того, щоб мати можливість побудувати звіт за попередній період. Якщо перерахунок не буде запущено, то аналітика за обраними полями почне збиратися з поточної дати. Перерахунок даних може зайняти від декількох хвилин до пари годин, в залежності від обсягу даних.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло