top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Немає доступу до дзвінка, в чому причина?

Рейтинг:
Кожному співробітнику, який приймає дзвінки через Бітрікс24 (з орендованого номера або з інтегрованої АТС), приходять повідомлення в Бізнес-чат. Може статися так, що ви побачите напис "Немає доступу", якщо натиснете на номер:



Така ситуація можлива при наступному сценарії:
Клієнт подзвонив вам на номер, і практично відразу ж скинув виклик, через це дзвінок не пішов далі в обробку (перевірка по CRM, по додатковому номеру, по черзі і таке інше.)

У розділі Телефонія - Баланс та статистика - Деталізація дзвінків такі дзвінки будуть виглядати як прочерки на відповідальному:



Це невідсутність доступу до дзвінка, це відсутність будь-якої інформації про дзвінок, тому що система не встигла його обробити.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло